آدرینا جونآدرینا جون، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

خاطرات قشنگ دختر خوشگلمون

بازم آدرینای خودم شدی

1391/4/25 19:58
نویسنده : سهیلا
1,401 بازدید
اشتراک گذاری

خوشگل خودم  بعد از این هفته که گذشت دیگه شدی آدرینای خودم یه دخمل خنده رو شیطون و شیرین

نازگل شیطونم تازگیها داری میری بیرون هر روز عصر با مامی تو آغوش خیلی جات راحته و نمیدونی که چه قدر  خاطرخواه پیدا کردی بلا خانم ..ني ني شكلك

عزیزم چیزی به مهرماه نمونده که مامی بره سر کارررررر اخه من چه جوری تنهات بزارمممممممممم

دیگه میخوام این دو ماهی رو حسابی با دختر خوشگلم باشم ..  وای که سخته یه لحظه هم ازت دور باشم ... 

اینم عکسای گل مامی

عاشق خنده هاتم کلوچه خودمیییییییی

شِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے شِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے شِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے شِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے شِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے شِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے شِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے شِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے شِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے شِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے شِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے

تازگی ها هم خانم خانما یاد گرفتی انگشت میخوری بلا خانم

                       

ای جونم جیگرم اینجا انگاری به قول بابایی داری سوت میزنییییی  فدات بشم

خانم طلا اینجا هم که خیلی با مزه شدی ووووویییییی  فدای غش کردنت بشم

                                                    mahsae-ali.blogfa.com

من اخر یه روزی تو رو باید بچلونممممممممم   با اون لبات وقتی میخوای حرف بزنی این شکلی میشه

اخه مامانی مجبوری این انگشتو تا ته فرو کنی تو حلقت که این شکلی بشییییییی  بازم خوردنی میشی

هزار تا بوس واسه یکی یه دونم فرشته خودم .. خیلی دوست دارم دیگه برم استراحت طلای خودم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

سمانه(مامان محمدرهام)
25 تیر 91 20:01
خدا روشکر که پروسه واکسنت تموم شد.آخ که چقدر این واکسن چهارماهگی بده یادم میفته غمم میگیره. به ماهم سر بزن خوشگل خانوم
مامان پارسا جیگر
25 تیر 91 22:07
چه دخمل ناز و عسلی خیلی خوشگل می خندی خاله جون ماشاءالله مامانی خوشحال می شم به پارسا جون هم سر بزنید.
بهار
26 تیر 91 14:08
پرنسس خوشگل عصرا میره ددر چقد ناز از ته دل میخنده. همیشه خندون باشی گل دخمل ناز*
مرسی خاله بهار جونم *


منا (مامان سودا)
26 تیر 91 14:10
ای جانننننننننننننننننننم فداش شم چقدر ناز میخندی خاله
خدا رو شکر که این دخمل ما حالش بهتر شد یه بوس گنده از لپات


مرسی منا جونم ببوس دخمل نمکی ما روووو
سارا (مامان درسا)
26 تیر 91 19:33
ای جونم بشی خاله
آخی مامانی میدونم چی میگی دوری از نی نی ها الان که ماشالا به جونشون شیرین شدن واقعا سخته ایشالا همه چی درست میشه عزیزم
راستی درسا از اون هد بندهای آدرینا جونی یکی داره میبوسمتون


مرسی سارا جونم .. خیلی سخته سارا روز به رئز شیرین تر میشن وقتی فکر میکنم از صبح تا ظهر نبینمش غصم میگیره ..قربون درسا جون بشممممم ببوس دخمل نازمونو
سیا کیا
27 تیر 91 8:04
قربون ادری خوش خنده برممممم منننننننن لهییییییییی چه قشنگ انگشت میخورهههه این عسل عسل تر شده ایشالا همیشه خنده رو لباش باشههه سهیلا از سر کار رفتن گفتی گر گرفتممممممم منم غصه ی سر کار رفتنمو دارم ایشالا زودی بزرگ شن ادری رو واسم حسابییییی بچلونننننن
مامان آراز
27 تیر 91 10:24
واااااااای چه دخمل جیمبل نازی
خدا حفظش کنه


مرسی عزیزم بوسسسسسس آراز جونو ببوس
مامان سامیار
27 تیر 91 11:53
خداروصدهزاربارشکرکه شما نانازخانوم سرحال شدی قشنگم ایشالا همیشه تنت سالم ولبت خندون باشه خنده هاتوخیلی دوست دارم خاله میبوسمت


مرسی خاله جونم .. عکسای سامیار خیلی خوشگل شده حیف که نمیدونم چرا نمیشه تو بلاگفا نظر بدم واسش یادگاری بمونه ...ببوس سامیار جیگرمووو
غزال
30 تیر 91 17:31
خداروشکررررررررررررر گل نازمون حالش خوب شد. میبینم دختر تو هم مثل پسر من نازنازیه و واسه واکسن 3 روز تب کرد!!!! وای که اسم واکسن تنمو میلرزونه!!!!! الهی قربون اون نگاهش برم. چقدر هم لباست خوشگله خاله جون. بووووووووووووووووووووووس
مامان ساینا
31 تیر 91 12:44
سهیلا جون چقدر اصلاح کلوچه به این دخملی نازت می یاد. خیلی نازه ماشاله. به قول مادر بزرگم یک جورایی نگاهش گیراست. نکنه خاله دل پسملی ها رو ببری از حالا.
قربون خند هات


مرسی خالجونی لطف داری عزیزم .. خبر نداری تا حالا کلی خاستگار پیدا کرده این کلوچه من ...
ساینا نازمو ببوسسسس
مروا مامی پویان
1 مرداد 91 21:43
واییییییی که من قربونه این خنده های خوشگلت بشم خاله جونننننننننننننن

پویان هم انقدر انشگت میکنه توی دهنش تا اوق میزنه انگاری خود ازاری دارن هههههه


مرسی خاله جون کم پیدا .. اشکالی نداره بزار بخورن نوش جونشون ههههههههههه