آدرینا جونآدرینا جون، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

خاطرات قشنگ دختر خوشگلمون

واکسن چهار ماهگی

1391/4/25 19:17
نویسنده : سهیلا
1,038 بازدید
اشتراک گذاری

      

سلام فرشته کوچولوی خودم بالاخره بهتر شدی تونستم بیام وبتو آپ کنم ناز گلم

آدرینای نازم تا حالا مریض نشده بودی و اینجوری دعا میکنم دیگه حالت اینجوری نشه ..

خانم طلای من بعد خوب شدنت تموم شدن این سرما که تو بدنت بود 5 شنبه بردیمت واسه واکسن بازم من که دلشو نداشتم بیام پیشت و خالجون فهیمه رو بازم با خودمون بردیم من که تو اتاق نیومدم ..

وای نازگلم وقتی واکسنتو زدن خیلی جیغ کشیدی دیگه منم زودی اوردمت تو ماشین بهت شیر دادم تا اروم بشی عزیزم

خوشگلم ایندفعه که خیلی اذیت شدی تا 2 دوروز تبت شدید بود البته نمیزاشی قطره بهت بدیم تا میدادم بالا میاوردی و گریه میکردی دیگه این دوروزی حسابی پاشویت کردم تا تبت بالاتر نره ..  یه کابوس بود 

شیطون خانم حواست باشه دفعه دیگه واسه واکسن قطره باید بخوری هاااا  تا اذیت نشی ..

آدرینا جونم ولی با همه این حالی که داشتی تا بابایی باهات بازی میکرد تو اوج بیحالی واسش میخندیدی..خیلی دوست دارمممممممممممم

ني ني شكلك

 

عسل خانم اينجا اماده بودی که بریم واسه واکسن

ای فدات بشم تا پارچه رو سرت میزاشتم میترسیدی

 

قربون خنده هات بشممممم

خیلی دوست دارممممممممم  ببین مامانی پاشویت میکرد ..  همیشه مشغول خوردن دستاتی من که حریفت نمیشم دیگه

خیلی خیلی خیلی دوست دارممممممممممممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

بهار
26 تیر 91 14:05
سلام سهیلا جون خدارو شکر حال نی نی نازمون خوب شده الهی بعضی بچه ها بد دارو هستن حتما براش اسپند دود کنین خوشروی دخملی که میخندیده مریض هم بوده. همیشه سالم باشه به امید خدا


اره بهار جون خیلی بد دارو تشریف داره خدا رو شکر تموم شد این دوره ...بازم مرسی عزیزم *

سارینا مامان آرمان
26 تیر 91 18:35
چه دخمل نازییییییییییییییییییییییی
سهیلا چه زود گذشت نه؟انگار همین دیروز بود میخواستی دخملی رو دنیا بیاری


مرسی سارینا جونم .. واعقا راست میگی همین دیروز بود انگاری تو کلوپ دندون تو درد میکرد و ماها منتظر جنسیت حالا بزرگ شدن وروجکا از چشمهای ارمان هم شیطونی میباره ماشالله ببوس پسر نازتوو
سیا کیا
27 تیر 91 8:01
وایییی عزیزممممممم ایشالا دیگه هیچ وقت بد حال نبینمتتتتتتتت فدای خنده هات دخمل خوش اخلاقققققق زار تا بوسسسسسس واس ادری جون خودممممممممم
غزال
30 تیر 91 17:37
عزیز دلم. ای خدا زود 6 ماهگی و بزنین و تا یک سالگی از دست واکسن راحت بشین. فدای اون نگاه مهربونت. سولی جون عزیزم از این به بعد ایشاله که نیاز به پاشویه نباشه ولی اگه خواستی پاشویه کنی پاهاو سر و نباید بشوری باید پارچه نمداربا آب ولرم و رو رون و بازوها و شکمش بذاری! آخه میگن اگه سر یا پا و پاشویه کنین ممکنه دچار شوک بشن نی نی ها. فدای تو و کلوچه نازت
مروا مامی پویان
1 مرداد 91 21:41
نبینم عروسه گلم مریض باشه ایشالله که دیگه هیچ وقت مریضیشو نبینی از طرف من یه ماچ گندش بکن


بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
سمیرا
3 مرداد 91 19:40
عزیزهههههههههههههههههه دلم دقیقا عین آنیسا . دخمل منم دستاش تو دهنش و آب دهنشم همشش جارییییییییییییییی