آدرینا جونآدرینا جون، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره

خاطرات قشنگ دختر خوشگلمون

مامی و بابایی

1391/4/27 12:13
نویسنده : سهیلا
1,084 بازدید
اشتراک گذاری

جیگر خودم سلام ..

آدرینا جونم اینکه شبیه من شدی یا بابایی من دیگه نمیدونم هرکی یه چیزی میگه بابایی هر جا میره میگه شبیه خودمه منم که منصف ترم میگم ترکیبیه ..

نازگلم دوست دارم عکسای کوچیکی هامونو واست بزارم با اجازه دخملی  ..ني ني شكلك

 

این مامانی

اینم بابایی جون

اینم دخملی ناز من

حالا نانازم  به نظر من نگاهت مثل باباییه .  لبات مثل خودمه گردی صورت نازتم به خودم رفته  چونه خوردنیتم به خودم رفته مماغتم به خودم رفته ههههههههههههه  این که همش شد مامانی

 

خیلی دوست دارمممممممممممممممممممممممممم فرشته نازم ني ني شكلك

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

صبا(مامان هومان جان)
27 تیر 91 12:49
وااااااااای سولی ماشالا خودت چه نازی همسر محترمم جای برادری خوشتیپن ادرینای مموشم که دیگه نگو عسل خانوم به نظر من ادرینا شبیه باباشه ها ولی بعدا عوض میشه
الان هومان دقیقا سایز small باباشه مو نمیزنن باهم
دوستت دارممممممم


مرسی صبا جونم .. اره منم واسه دلخوشی گفتم شبیه خودمه ... قربون هومان عزیزم بشم
بهار
27 تیر 91 15:54
فدای نگاه و خنده ی ناز دخملی خیلی به باباش شباهت داره طلا خانومکپی کردن انگاری.ولی گردی صورت و لپاش خیلی شبیه مامانیه ترکیبیه دخملی خوگشلمون


مرسی خاله بهار جونم اره بیشتر شبیه باباشه ولی من به روی باباش نمیارم لوس میشه *
مامان ساینا
27 تیر 91 19:24
ماشاله خیلی خوشگله. نگاهش خیلی خاصه. مهم نیست شبیه کیه. مهم اینه که مثل ماه می مونه. بهنظر منم ترکیبیه.


مرسی عزیزم دختر نازتو ببوس
سیا کیا
28 تیر 91 19:51
به بههههههههههه میبینم که ادری جون ما خیلی با انصافههه اخه به نظر من ترکیبیههه دلت خوش باشه سهیلا از تو هم یه چیزایی برده دلت نشکنههههههه بوسسسسسسس هزار تا واسه این قند عسللللللل
مطهره جون
29 تیر 91 0:39
همه چیش شبیه مامانبه ولی اصلش شبیه بابایییه چشاش همه فک میکنن شبیه باباشه ولی نازززززززززززززززززززززززززززه جیگر خالسسسسس
مطهره جون
29 تیر 91 0:47
عزیزم من بندرترکمن میشینم دیگه اسکله داریممممممممم خودمون
النا (نی نی سایت)
29 تیر 91 16:44
سولی جون چه نی نی گل و نازی داری ماشالله خدا واستون حفظش کنه شیطون خیلی جرزنی هااااااااا این نی نی خوشگل فقط مماخش به شما رفته بقیه کپیه باباشه
غزال
30 تیر 91 17:33
ای جونم. سولی کوشولوی قرتی مارو ببین. جوووووووووووووونم. به نظر من که ترکیبی شده. فداش بشم من! بوووووووووووووس دلم هم تنگ شده برات.
سیا کیا
31 تیر 91 18:50
ای جونم خالههههه این مامانت قرتیه دفعه بعد مسابقه بود به مامیت میگم قربونت بشه خالهههه بوسسسسسسسسسسسس
منا(مامان سودا)
1 مرداد 91 0:28
واااااااااااااااااااااااااااای سهیلا کوچک میشودآدرینا شبیه خودته


قربونت مونا جون خدا رو شکر یکی گفت شبیه منه کلی ذوقیدم اساسی
سمانه مامان آرشیدا
1 مرداد 91 2:27
سلام سهیلا جون.
جقدر ناز شده آدرینا کوشولو.
خیلی ملوس و خوردنیه.
حسابی هم خوش خندس.
ترکیبیه چهرش.
ببوسش جیگروووو


مرسی سمانه جون *