آدرینا جونآدرینا جون، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

خاطرات قشنگ دختر خوشگلمون

قشنگترین حسم

1391/4/12 0:43
نویسنده : سهیلا
1,025 بازدید
اشتراک گذاری

ني ني شكلك

سلام فرشته من همیشه میام بهت میگم دوست دارم و روزی هزار بار خدا رو شکر میکنم

گلم یه عکسی ازت دارم اولین عکس بدو تولدته این عکسو از روز اول روی صفحه موبایلم روی دستاپ و خلاصه باید روزی یه بار کمش نگاه کنم 

این عکس گل دخترمه نمیدونم چه حسیه ولی با دیدن این عکس همیشه اشکام سرازیر میشه گلم

خیلی این حسو دوست دارم عزیزم ..

هیچ وقت لحظه ای که فرشته کوچولوی منو گذاشتن تو بغلم فراموشم نمیکنم بهترین لحظه ی زندگیم بود عزیزم با اینکه اون لحظه خیلی درد داشتم ولی با وجودت با حس کردنت همه چی رو فراموش کردم و فقط خدا رو به خاطر سالم بودن دخترم شکر میکردم

وای وقتی دستای کوچولوتو دیدم همینطوری اشکای مامانی میومد ..

خودت بعدا فیلمی که بابایی از شما گرفته رو میبینی

 

عاشقتممممممممممم

این عکسو واست میزارم  گل مامان ..                      

 

 

گل مامان هنوزم همیشه بیشتر وقت ها دستای کوچولوتو اینجوری میزاری موقع لالا کردن گلم

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

خداجونم شکرت .... همیشه مراقب دخترم باش ..

گل مامان بازم داره  اشکام سرازیر میشه ..

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

یهوو از 4 ماهگیت پریدیم تو نوزادیییی 


خوب دلم تنگ شده بود آخه هزار تا بوسسسسسسسسسسسسس واسه یکی یه دونم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

آنا
11 تیر 91 21:33
یه عالمه لباس ناز اوردم برا نی نی گلتون ارزوووووووووووووووووووووون http://foroshlebastork.blogfa.com/
سیاکیا
12 تیر 91 0:06
وای خوش بحالت سهیلااااااااااااااا من از این عکسا ندارمممممم گریههههههههه منم میخوامممممممم
من تصویر اون لحظه تولدشو تو ذهنم حک کردم اونم با اون نگاه نافذش که مثه نگاه باباش بود ههه

عزیزم میبینی چقدر تغییر کرده زا بدو تولد؟
سهیلا چهره خودتم تغییر کرده اینجا شایدم نیم رخت این شکلیهههههه
به هر حال ایشالا هزاران ساللللللللل از این لحظه های خوش داشته باشی
بوسسسسسس واس ادری جونم و تو


مطهره جون
12 تیر 91 12:27
آخی نازی چه توفولیه دخملی
قربونش بشه خاله
کجا بدنیاش آوردی ؟؟ به چه روشی ؟؟
پسر من 3 ماهگی 7200 بود
تا 4 ماه وزن گرفت از وقتی غذارو شروع کردم بد شد وزنش


مطهره جون
12 تیر 91 15:08
منم مسعود سزارین کردم
مامان ساینا
12 تیر 91 15:50
حق داری عزیم. خیلی اولین عکسشون حس قشنگی داره. منم تا مدتها اولین عکس ساینا رو نگاه می کردم. چقدر تند تند عوض می شن. انشاله همیشه سالم باشن. الهی آمین برای آدرینا جونم
مامان سامیار
12 تیر 91 21:52
ای جونم خانوم خوشگله یه عالم بوس برات سهیلا جون خدا برات نگهش داره وسایه شمام بالای سرجوجه کوچولوبوس
سارا (مامان درسا)
13 تیر 91 12:35
سلام مامان گل ای جانم خواهر منم از این عکسا ندارممممممممممممممم ایشالا خوشبختی خودت و نی نی همراه با شوشو سهیلا یخدا میخوام بیام دو سه روزه کلوب اما واسم حذف شده با اسم جدید هم پیداتون نمیکنم؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!
بهار
13 تیر 91 15:46
وای چه عکس نازی من هنوز تجربه نکردم ولی مبتونم درکتون کنم سهیلا جون فدای دستای نازش خوشگل خانوم مثل هلو میمونه پوستش زیر سایتون همیشه سلامت باشه
مطهره جون
17 تیر 91 15:50
چرا دیگه آپ ن میکنی؟
sia kia
17 تیر 91 17:40
مامان تنبللللللللللللللل از دست توووووووو وب منو اپ کنننننننننن
بجای ادری که زبون نداره از حقش دفاع کنه من از حقش دفاع میکنم ههههههه
ما منتظریمااااااااااااا


||آپیدممممممممممممممممممم