آدرینا جونآدرینا جون، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

خاطرات قشنگ دختر خوشگلمون

جوجه کوچولوی مامانی

1391/4/8 13:48
نویسنده : سهیلا
1,960 بازدید
اشتراک گذاری

                

سلام آدرینا جونم جوجه کوچولوی من ...

نازگل مامان دوست دارم هر روز بیامو از کاراهای شیرینت بگم داری روز به روز شیرین تر میشی گلم

آدرینا جونم شیرینم خدا رو شکر میکنم که فرشته ای به شیرینی تو بهمون داده که زندگی منو بابایی رو قشنگ تر و زیباتر از قبل کرده خدا جونم ممنون و روزی هزار به خاطر وجودت شکر میکنم ..

دخترکم دیگه کامل دمرو میشی و دوست داری این حرکتو و تو چند ثانیه میری رو دستات خیلی حواسم بهت باید باشه اخه خدایی نکرده دستت زیرت نمونه ... 

خلاصه خیلی خوشت میاد گلم منو بابایی هم ذوق میکنیم.. مامی فدات شه

                                         

نازگل من تازگیها موقع خندیدن زبونتو در میاری و خوردنی بودی خوردنی تر شدی جیگرممم

دختر خوشگل من 7 روز دیگه میشی 4 ماهه و واکسن داری ولی خوشحالم که دخترم بزرگ شده

عزیزم از العا نگران اینم که برم سرکار چیکارت کنم دلم نمیاد ازت دل بکنم و تنهات بزارم خیلی سختمه خیلیییییییییییییییییییییییییییی

کاش میشد نرم ولی نمیشه عزیزم .. دنبال یه پرستارم واست گلم خدا کنه پیدا کنم ..

                                                            

چند روز پیش هم واسه بابایی قهقهه ای زدی که باورمون نمیشدددد  این دخملمونه که داره غش غش میخنده ناقلا خانم حواست باشه واسه بابایی قهقهه  زدی هاااااااااااااااااااااااااااااا من چیییییییی؟؟؟؟

تازگی ها خیلی بیشتر از قبل  دوست داری باهات بازی کنیم خودم دربست در اختیارتم .. عاشق خنده هاتم گلم ..

         

ماجرای دست خوردنتم که همچنان ادامه داره عزیزم تازگی ها آب دهنتم زیاد میریزه مامان جونی میگفت واسه لثه هاته داره آماده میشه واسه مروارید خوشگل ... الهی قربونت بشم

                

حالا نوبت چند تا عکس سوپرایزه ههههههههههههه 

 

 

اینم آدرینا بلا تو روروئک بابائیش وقتی که کوچیک بود یعنی میدونی چند سال پیش 30 سال پیش ببین چه بابایی مرتبی داشتی اینو واسه شما نگه داشته بود العا میگه دخملم باید رو این روروئک بشینه

وایییییییی  که چه قدر خوشت اومد اخه پاهات به زمین میرسید و ذوق میکردی الهی قربوونت بشم البته هنوز زوده واست گلم ...با جوجه کوچولو که مال پسر خاله متین باهاش عکس یادگارووو انداختیم واست  انگاری اولش ترسیدی بعدش خوشت اومد...

 

ای جونم که میخواستی فرار کنییییییییییییییی  من عاشقتم

اینم ملوسک مرتبو منظم من .. قربونت بشم که همیشه عاشق دوربینییییی

 

ناناز مامان خیلی از جوجه خوشت اومده بود ...  ایشالله بزرگ میشی خودم واست میخرمم

ا

بخورم من چونه خوردنیتوووو  ....

اینجا هم نانازی مامانی استاد تو دمرو شدن اصلا بند نمیشیییییی

اوففففففف  باید بخورمت خیلی خودمو دارم کنترل میکنم از دستت هاااا  هزار تا بوسسسسسسسس

اینم نازمل خانم وقتی داره تی وی میبینه هیچ کس نباید مزاحمش بشه .. آب دهنتم که سرازیره ...

 

اینم آدرینا جونم با چشمای آتشین ههههههههني ني شكلك

دیگه گلم برم  بخوابم میدونی العا ساعت چنده ساعت 4/30 صبحه شما روی پاهام خوابیدی ..اینو بدون خیلی دوست داریم

            

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان ساینا
8 تیر 91 14:11
وای وای چه هلوییییی. بخورمت یا نه بذار اول اجازه بگیرم با افتخار لینک شدید عزیزم


مرسی عزیزم .. بوسسس
سیا کیا
8 تیر 91 17:12
قلبونسسسسسسسسسسسسسسس (یعنی قربونش) ای جونم ادریییییییییییی همه ی عکساش خوشگلههه ماشالا نانازی شدهههههه پسرکش ماروووووو پویان باید عجله کنهههه تا نبردنششششششش به جام هزارررررررر تا ماچش کننننننننن
مطهره جون
8 تیر 91 17:24
چه دخمل خوشملی
وای
بوس بوس بوس

بوس بوس


مامان سامیار
8 تیر 91 21:51
هزارماشالا قشنگ خاله ماشالا چه پیشرفتایی کردی عزیزم چه عکسایی انداختی هنرمندانه ماشالا خوش عکسم هستی میبوسمت جیگر


مرسی خاله جونم .. این عکسا کار مامانمه دیگه دوربین به دست همش دورو برمه ..

ببوس سامیار جیگرمووو
مروا مامی پویان
9 تیر 91 1:06
وایییییییییییییییییییی خودم به قربونه این عروسه نازممممممممم

جه هلوی خوردنی شدهههههههههه

ماشاللهههههههه به جونش

از طرف من یه ماچ کنده بکنش

مریم جون پویان داره تند تند بزرگ میشه تازه مرد هم شده

قربونت گلممم ههههه مینا خواهر مریم مامی ویاناست من سهیلام این پویان واست هیچی حواس نذاشته هااا ببوس پویان مرد کوچولوموووو

مطهره جون
9 تیر 91 1:23
آخی نازی خوشحالم کردی گلم بالاخره یه همشهری پیدا کردم عزیزم آرزو میرفاضلی تو کدوم دکتر میبری البته اون نگفت از 4 ماه شروع کن خودم شروع کردم ولی تو از 5 ماه شروع کن چون جلوی وزنگیریشو میگیره من لینکت میکنم وایسا پسرم بیفته دنبال دخترت تو شالیکوبی .!!!!!!!!!!!!
بهار
10 تیر 91 10:10
فداش بشم که روز به روز خوردنی تر میشهوای دوس دارم از تو روروئک بیارمش بیرون محکم بغلش کنم طلا خانموالهی لثه هاش کم کم آماده دارن میشن


مرسی عزیزم خالجونی . مرسی از لطفت عزیزم ..هزار تا بوسسسسسس این دست خوردنش داستانی داره .*
.
مطهره جون
11 تیر 91 2:03
نه عزیزم پسرم زرنگه مواظب هست آره دکتر خوبیه قره جه ببین منم خیلی خسته میدشم از شیر دادن باورت میشه الانم از ساعت 7 صبح تا 10 صبح زیر سینم خوابیده شیر میخوره کاملا رس منو میکشه سر صبح ضعفم میزنه ببین وزنش چطوره ؟ دکترشچی میگه ؟ دوست داری با سرلاک برنج بهمراه شیر شروع کن بوسسسسسسسسس دخملی و مامانش آپ کردم جدید بیا ببین دوست داشتی
مامان فاطمه سادات
11 تیر 91 14:40
سلام خانم خوشكله
عجب وبلاگ زيبايي داري
به وبلاگ من هم سر بزن


مرسی عزیزم چرا وبلاگتون واسم باز نمیشه ؟؟؟