آدرینا جونآدرینا جون، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

خاطرات قشنگ دختر خوشگلمون

چهار ماهگیت مبارک گلم

1391/4/17 18:50
نویسنده : سهیلا
1,860 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته مامانی

هورااااااا  چهار ماهگیت مبارک گلم

گلکم فدات بشم چهار ماهه شدی و دیگه خانم اخه همه میگن4 ماهه بشن دیگه تمومه داری شیرین میشی بلا خانم من کلی کاراهای جدید یاد داری که حسابی ذوق میکنم که از بیشتر کارات فیلم گرفتم گلم ..

دیگه خودت جغجغتو واسه خودت تکون میدی و خوشت میاد الهی قربونت برم ..

روزها که مامانی کار داره شما مشغول تی وی دیدن و شبکه کارتون میبینی  بیشتر از کارتون پت و مت خوشت میاد عزیزم حسابی ذوق میکنی

24 ساعته هم داری قل میخوری تو خونه و تا میگیریمت گریه میکنی میگی بزار قل بخورم ههههه

نازگلم امروز شنبه باید میبردمت واسه واکسن ولی یه کوچولو سرما خوردی نمیتونی واکسن بزنی آخخخخخخ  که میترسم ..زودتر خوب شووو عزیزم البته تقصیر این مامانیت بود تو عروسی سر ما خوردی

راستی گلم عروسی دوست مامی بود خیلی ماه بودی تو عروسی بقل همه رفتی و یه خنده عروسکی نثار همه میکردی منم کلی ذوق میکردم که دخترم خانم شده  شب هم 3 اومدیم هنوز شارزت تموم نشده بودو دوست داشتی هنوز بازی کنی ..   خیلی خیلی دوست دارم ..

خلاصه اینکه بیشتر شبیه بابایی جون شدی هر جا میرم میگن دختر بابایی شدهههه  ای جونم نازگلم منم که حسودددددددددددیم میشههههه  میگم ترکیبیه ..  به نظر خودم شبیه مامی شدی

اینم یه بوس خوشگل از لپای دخملم

 

اینم عکسای خوشگل مشگل دختر مامانی

 

اینم یه ساندویچ خوشمزه خواب آلووو  الهی فدای چشمای کفتریت بشم ..

 

اینم خاله قزی خودم ..

اینم جیگر مامانی مشغول تماشای کارتون مورد علاقش تو منطقه حفاظت شده

اینم دخمل خسته مامانی بعد از مهمونی

فدای خنده هات بلا خانم اینجا نزدیک 3/5 صبحه خواب تو چشمات نیست .. فدات بشم

قربونت بشم که وقتی خوابی مثل فرشته هاا میمونی .

اینم عکسای دختر نازم تو زمین های کشاورزی باباییشون واسه اولین بار رفتی خیلی هم خوش گذشت ..

نازگل منم نچینی انار کوچولو رووو 

 

اینم آدرینا ی خفنننننننن   قربونش بشم ..

زندگی مامان خیلی دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

سیا کیا
17 تیر 91 19:27
ای جونم ماشالا ماشالااااااااا هر روز داره خوشمل تر میشههههههه بخورمش مننننننن فقط تو خواب نیست که مثه فرشته هاست تو بیداریشم مثه فرشته هاست نازیییییییییییییی ادرینا من میخورمت یه روزیییییییییی دستم بهت نرسهههههههه هزار تااااااااااااااااااا بوسسسسسسسسسس واس اون لپای تپلیو خوردنیتتتتتتت چه صورتی پر رنگ بهش میادددددددددددد
بهار
18 تیر 91 10:25
هزار ماشالله به دخملمون که روز به روز عسلتر میشه قربون قل خوردناش قلقلی خانومی چه ذوق و خنده ای میکنی خانوم طلا چشماش خاکستریه مامان آدرینا جونی؟


سلام بهار جونی مرسی گلم از این همه لطف به دخمل من
چشمای ادرینا یه پا در هوا مونده اخه باباش چشماش سبزه خودم عسلی دخملمون هم همه میگن زیتونی یاطوسی شده هر دفعه یه رنگه به قول قدیمیا 4ماه 10 روز ثابت میشه دیگه چیزی نمونده ههههههههههههه*

مامان سامیار
18 تیر 91 18:55
چهارماهگیت مبارک آدرینا جونی خوشگل خانومیعکسات خیلی قشنگه خاله اجازه یه بوس محکم میدی


قربونت خالجونییی.. خواهش میکنم *
سارا (مامان درسا)
18 تیر 91 21:49
بابا فعالللللللل
وووووووویییییییییییییییی ماشالا به جونش روز به روز خوردنی تر میشه واسش اسپند دود کن
چهارماهگیش مبارک عزیزم

مرسی عزیزم .. ببوس درسا جیگرمونو . دلم واست خیلی تنگ شده یه موقع بیا بقیه بچه ها باشن بابا ..
مروا مامی پویان
19 تیر 91 2:33
قربونه این عروسه چشم قشنگم بشم منننن پویان ذلش ضعف رفت که با این عکس های خ.شگل ببوسش ناز دخترووووووو
غزال
19 تیر 91 10:47
عزیز دل خاله و ببین!!!!!!!!! قربون اون نگاه نازت بشم. ای قلقلی خانوم! ارتین تنبل که فقط یک بار قل خورد مثل اینکه خوشش نیومد دیگه نزده هههههههههه خیلی عکسای نازی گذاشته بودی و دخمل نازتم روز به روز نانازتر میشه. بوووووووووووس