آدرینا جونآدرینا جون، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

خاطرات قشنگ دختر خوشگلمون

تولدت مبارک بابایی

1391/4/3 16:25
نویسنده : سهیلا
1,482 بازدید
اشتراک گذاری

بابایی تولدت مبارک.........

امسال اولین سالی بو که آدرینا جونم تو تولد بابایی جونش بود . بهش تبریک گفت  یه هدیه خوکشل هم از طرف مامانی و آدری جون به بابایی داد تلافی روز پدرو در آوردیم خانم خوشگله ..

بابایی آدرینا جون خیلی دوست داریممممممم 

http://www.khavaranshop.com/                                    تصاویرشباهنگ Shabahang Pictures

اینم عکسای خوشگل مشگل آدری جونم .. فرشته مامانی ..

قلبونت بشم که عاشق دوربینی بلا خانم .. اینم در حال کشتی با بابایی بودی

ني ني شكلك          

 

اینم نازملی من داره عطسه میکنه Dolls Graphic #5

الهی فدات شم که اینجا دور از چشم من دمرو شدی بغض کردی Marine girl

  آدرینا جونم داری 4 ماهه میشی و چیزی به زدن واکسنت نمونده و استرسش اومده سراغم .. دعا میکنم اذیت نشی گلم .. بوسسسسسسسسسسسسسسس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

سارینا مامان آرمان
3 تیر 91 22:54
http://www.ninisite.com/clubs/chat.asp?clubID=15429&ChatDate=3-4-1391 سولی جون برو این ادرس از این به بعد همه اینجا میاییم کلوب قبلی حذف شده مامان نی نی کوچولو منم سارینا
بهار
4 تیر 91 10:52
عافیت باشه خانوم طلا ماشالله برمیگرده دخی نازمونهمش پس باید چشم ازش برندارین کم کم شیطون تر هم میشه عسلی خوشگلم ایشالله واکسن اذیتش نکنه
سیا کیا
4 تیر 91 11:39
سیکَلِسوووووووووووووووووو این یعنی جیگرشووووووووووووووو ای جونم ماشالا بزنم به تخته ماه بود ماه تر شدههههههههههههههه به جام گازش نمیگیری نه؟ههههههههههه پس ببوسششششششششششش به همین محکمی که نوشتممممممم
غزال
5 تیر 91 17:12
ای جووووووووووووووونم. خب من دلم میخواد چونه این دخملو گاز بگیرممممممممم!! مثل فرشته ها میمونی عسلم. بوس
النا (نی نی سایت)
6 تیر 91 14:36
عزیزم چه دختر نازی
خدا نگهش داره واستون سولی جون


اگه اشتباه نکنم چشماش رنگیه نه؟؟؟؟


sarina
6 تیر 91 15:11
سلام عزیزممممممم خوبی دخملی ماشالله بزرگ و ناز شده کی واکسن داره؟ نگران نباش انشالله تب نمیکنه
غزال
7 تیر 91 11:53
سهیلااااااااااااا وجه اشتراا زیاد شد دیگه!!!! منم از اون میز تلفنا دارم و از اون تلفن سنتی ها هههههههههههههههه فقط مدل تلفنم با تو فرق میکنه! چرا من و تو اینقدر مثل همیم س؟ هههههههه دیگه قول و قرارامون و باید به هم بزنیم و دخترتو بدی به پسمل من!!!
سیا کیا
8 تیر 91 0:27
پس کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
قرار بر اپ نمودن بید بد قولل
اپ کن دیگهههههههه


گذاشتم جیگر با یه خورده تاخیر