آدرینا جونآدرینا جون، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

خاطرات قشنگ دختر خوشگلمون

عشق مامانی

1391/3/30 13:35
نویسنده : سهیلا
1,174 بازدید
اشتراک گذاری

                     

سلام دوباره به نازگلم دارم تلافنی غیبتامو واست میکنم و تند تند وبتو آپ میکنم ..

هر روز داری شیرین تر و دوست داشتنی تر میشی واسم خانم بلا

مهربون مامان و خوش خنده مامان خیلی دوست دارم ..

شیطون من دیگه باهوش شدی و عاشق تی وی دیدنی و بزارمت تو نی نی لالای واسه خودت تی وی ببینی و دستو پا بزنی و از اون جیغهای عروسکی نازت بزنی خیلی ذوق میکنم که میبینم دخترم بزرگ شده ...

                                                       

عاشق اینی که بشینی ولی گلم کمرت درد میگیره هااا  تا دراز میکشی نق نق میکنی تا زودی بشیونمت یا رو پاهات ایست کنی گلم خیلی دوست داری بابایی میگه دخترم زود راه میفته ..

ناقلا خانم واسه بابائیت خیلی ذوق میکنی هاااااااا  داره حسودیم میشه بابایی تا میاد جلوت غش میکنی هنوز بازی نکرده واسش میخندی و خنده عروسکی میکنی  بابایی هم همه جا پز میده که دخترم واسه من یه جوری دیگه میخنده قربونت بشممممممممممممم  

از این خنده ناز عروسکیت هم فیلم تا دلت بخواد واست گرفتم

واسه عروسکات هم خیلی میخندی گلم ..دوست دارم ..هزار تا بوس واسه یکی یه دونه نازم

اینم نازگل من در حال تلاش واسه دمرو شدن

قربونت بشم خیلی ملوسی نانازمممممممم

شکلکهای جالب و متنوع آروین    شکلکهای جالب و متنوع آروین

فدای دخمل شیطونم ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

بهار
31 خرداد 91 11:46
ماشالله به خانوم خوگشل خودمون که برمیگرده عجله داری زود بشینی عسلی


بازم مرسی خاله جون .. خیلی عجوله این وروجک ..X
سیا کیا
31 خرداد 91 23:55
ههههههه سهیلا ویانا هم عروسکی می خنده ههههههههه

ویانا خنده هاش بی صداست رو سایلنته کمتر با صدا می خنده تی وی هم دوست نداره زیاد هههههههه

این ادری جونو باید حسابی چلوندشششششش
جیگرشو با اون دمرو شدن و دست خوردنشششششششششش


اره مریم خنده های عروسکیشون خیلی نازه .. از خنده های سایلنتی دخملی یه عکس بزار تنبل خانم .. ببوس وی وی جونموووو
سارا (مامان درسا)
1 تیر 91 2:19
سلامممممممممممممم به به چه مامان فعالی!
عزیزم مواظب خودت و این دخمل گلمون باش و همیشه ایشالا خوش و سلامت باشین


مرسی سارا جون خواستیم تلافی غیبتهامونو بکنیم .. دخمل نانازو ببوس با اون لپای خوردنیش ..