آدرینا جونآدرینا جون، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

خاطرات قشنگ دختر خوشگلمون

تولد خالجون نیکتا

1391/3/30 13:09
نویسنده : سهیلا
1,183 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل مامان الهی فدات شم خیلی وقته نتونستم بیام وبتو آپ کنم تقصیر بابائیت هم بود دوربینو زده بود خراب کرد و نمیشد عکساتو بزارم ..

طلا خانم 25 خرداد تولد خالجونی بود خونمون و خیلی بهمون خوش گذشت تقریبا دختر خوبی بودی ولی بازم از صدای بلند تو شوک بودی قربونت بشم

چند عکس خوشگلتو واست میزارم نازگلم ...

نمیدونی چه قدر خاطر خواه پیدا کردی دوستای خالجونیت کم مونده بود با خودشون دخترمو ببرن ..    

 

http://falshbaner.persiangig.com/image/tavallod/babol2011-25.gif

 

شکلکهای جالب آروین

نازگل من دیگه کاملا برمیگردی رو شکم و دستت زیرت میمونه یهوو جیغ میزنی خیلی باید حواسم بهت باشه مخصوصا شبها ..

و این غذیه دست خوردنت ماجرایی شده از 24 ساعت 48 ساعت دستتو داری میخوری  حتی موقع شیر خوردن هم حاضر نیستی بیخیال شی طوری شده بابایی میاد دستاتو نگه میداره ..

ولی خیلی ناز میخوری بلا خانم تو همه عکسایی که میخوام ازت بگیرم دستت تو دهنته ..زشته دخترم

                   

اینم عکسای مختلفت تو حالت های مختلف

 

بعضی وقتا از بس مشغول خوردنمیشی که حرصت میگیره نمیدونم چرا و با حرص میخوری نکن عزیزم ......http://www.getsmile.com/emoticons/funny-smileys-68129/bad%20mood.gif  شِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے

ملچ ملوچ

 

اینجا هم بلا خانم من مشغول تی وی دیدنی البته حواست به دستات نیست ولی آماده کردی خودتو

قربونت بشم

ببین فرشته نازم دیگه مجبوریم دستاتو نگه داریم تا یه عکس ازت بگیریم ..  شکلکهای جالب و متنوع آروین

عاشق این عکستم نانازممممممم وقتی اینجوری به دوربین نگاه میکنی ..

دختر نازم خیلی دوست داریم و خدا شکر میکنم به خاطر وجود فرشته نازی که بهم دادی همیشه خنده روی لبات باشه دخترم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

بهار
31 خرداد 91 11:42
وای وای چه پیراهن نازی تنت کردیای جانم از صدای بلند میترسهتولد خاله جونی مبارک سهیلا جون دوستا حق دارن.من که عکسشو دیدم انقد خواستنیه چه برسه به دوستا که بغلش کردنبوووووووووووووووووووووس واسه طلا خانم


مرسی بهار جونم خیلی لطف داری به دخترم دوست داریم عزیزم . ایشالله نی نی خودت وبلاگ بسازی واسش جبران کنه آدرینا ..
بهار
31 خرداد 91 15:24
مرسی. ایشالله. بوس از لپای آدرینا جون


*
سیا کیا
31 خرداد 91 23:48
فدای تو ختر خوردنییییییییییییییییییییی بابا سهیلا اینا فکر کنم واس دندون داره لثشون اماده میشه هی دست میکنن تو دهنشون وی وی هم همینجوره هههههههههه

جونم داره دلبر تر میشه این دخملتتتتتتت

ماشالا فعال شدی کلی اپ کردی من تنبلو بگو ههههههههههههه


یاد بگیر مرمر خانم وبلاگ دخملی رو تند تند آپ کن ههههههههه
مروا مامی پویان
1 تیر 91 0:53
وایییییی که من قربونه این دخمله ناز برم من با اون چشای خوشگلششششششششششش

افرین این جوری وب ادرینا رو اپ کن که ادم هی بیاد سر بزنه بهش اینم برای مامان ادرینا


مرسی مینا جونم .. فقط به خاطر پویاننننننننننن ..