آدرینا جونآدرینا جون، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

خاطرات قشنگ دختر خوشگلمون

واکسن دو ماهگی

1391/2/18 12:51
نویسنده : سهیلا
628 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خانم گل مامانی

عزیز دلم دیروز بردیمت واکسن دو ماهگیتو بزنیم صبح با خالجون فهیمه و بابایی رفتیم اول وزنتو چک کردن که ماشالله 5400 شدی  گفتن عالیه با قد 57 سانت بعد امادت کردم واسه واکسن ولی  من نیومدم تو اتاق اخه طاقت گریه دختریمو ندارم وووویییی ولی چه قدر جیغ زدی قربونت برم  از بد شانسیمون فقط یه واکسنتو زدن یکیشو باید دوباره ببریمت چند روز دیگه خدا کنه دیگه کمتر گریه کنی خانمی ..

خدا رو شکر زیاد تب نکردی ولی شبش تا صبح همش تبتو چک کردم  پای کوچولوتو کمپرس کردم و صبح واسه مامانی و بابایی کلی خندیدی بلا خانم قربونت برم حالا عکسشو واست میزارم ..

اینجا وقتی اوردمت خونه تادو ساعت خوابیدی حال نداشتی

اینم بلا خانم وقتی صبح واسمون میخندیدی

همیشه همینطوری بخند واسمون قشنگم ..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

بهار
18 اردیبهشت 91 13:33
چقد خواستنی شده ماشالله خدا حفظش کنه براتون یه عالمه میبوسمت آدرینا جونی


مرسی خاله بهار جونم خیلی به ادرینای من لطف داری عزیزم یه عالمه *
مروا مامی پویان
19 اردیبهشت 91 15:26
به به به چه عروسی دارم من ماشاللهههههه ایشالله همیشه خندخ رو لبهاش باشه
سارا (مامان درسا)
19 اردیبهشت 91 17:42
ای جونم ایشالا همیشه خندون باشه این دخمل خوشگلمون.
وووووووووویییییییییی منم فردا بابد واسه واکسن 4 ماهگی درسا برم ووووووووووییییییییییی خواهر واسم دعا کن.



مرسی گلم ایشالله که اذیت نشه درسای نازمون واسش دعا میمکنم ..
سارینا مامان آرمان
26 اردیبهشت 91 20:58
سلام سولی جونم
خوبی؟
من دخمل گلت رو ندیده بودم
خیلی نازه
خدا برات حفظش کنه
عزیزمم


سلام عزیزم مرسی گلم که اومدی ارمان جیگرو ببوس از طرف من