آدرینا جونآدرینا جون، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

خاطرات قشنگ دختر خوشگلمون

خانم شدن آدرینا جونم

1391/2/9 0:43
نویسنده : سهیلا
2,010 بازدید
اشتراک گذاری

آدرینای قشنگم یه خورده از شیرین کاریهات میگم که داری کم کم بزرگ میشی و مامانی رو حسابی میشناسی تا میای بغلم میخندی دلمو اب میکنی ماشالله ماشالله دختر خوش خنده ای هستی با نگاهت منو بابایی رو دنبال میکنی و میشناسی و تا بغلت میکنم سریع سرتو میاری بالا که فضولی کنی که کی بغلت کرده  من عاشقتم 48 روزگیت بردمت دکتر واسه چکاپ همه چی عالی بود و وزنت 5 کیلو شده بود تپلک من که دکی گفت عالیه خوشحال اومدیم خونه  بردیمت یه دوری بیرون زدیم با هم ولی هنوز کوشولویی واسه بیرون بردن خانم طلا..

دیروز خانم خانما رو میخواستیم ببریم بیرون که رفتیم تو ترافیک موندیم شما خیلی بی تابی کردی و لباس مامانی رو هم خرابکاری از نصفه راه برگشتیم خونه تو خونه بیشتر خوش گذشت ..

زودتر بزرگ شووو  قشنگم که این دلپیچه هات تموم بشه اخه خیلی داری اذیت میشی جیگر مامان 

 

فدای چشمای کوچولوت بشمممممم

 

پاهای کوچولوت همیشه این مدلیه موقع خوابیدن

فدای نگاهت بشم عسلممم

فدات بشم مدل لالا کردنت شبیه مامانیه وقتی لالا کردی خیلی خوردنی میشی بلا خانم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامانی شیما وحدیث
9 اردیبهشت 91 1:07
سلام مامانی آدرینا جون ماشالا وهزارماشالا به این دخمل خانم خوشکل وناز
عکس آخری حسابی دل مارو برد
دوست داشتی به ما هم سری بزن


مرسی عزیزم دخترای خیلی ماهی داری ماشالله خوردنین ..
عزیزم من لیکتون کردم .. ممنون که اومدی
بهار
9 اردیبهشت 91 9:57
دخترتون ماشالله خیلی ناز شده


مرسی خاله بهار جونم
نازی
9 اردیبهشت 91 12:23
سولی جون
یه چیز جالب!!!!!!!! آدرینای تو کپی پویان منه! اصلا یه لحظه احساس کردم عکس پویان را دارم می بینم !!!!!!!!!
نتیجه منطقی: دخترت خیلی نازه ماشالله.
هاهاهاهاهاها


نتیجه منطقی رو خوب گرفتی واعقاااااااا فدای پویانمون بشم که شبیه دخمل منه .. مرسی که سر زدی نازی جونم پویانو از طرف آدرینای من ببوس ..
سیا کیا
9 اردیبهشت 91 21:46
وووووششششششششششششش
بخورمشششششششششششش
ادرینا هم که مثه ویانا پا رو پا میندازه بلااااااااااا
چقدر ماشالا ناز شده هاااااااا
چقدر قیافه هاشون با اول فرق کرده
ادرینا بزرگ شد باید ازم تشکر کنه که مامان تنبلشو یه تکونی دادم وبشو به روز کنه ههههههههههههههههههه

فدای تو خاله جونی .. اره واعقا این وبوو تو تکونم دادی تا راه انداختم هی عکسای ویانا رو میدیدم .... دیگه اخرش زدم تو کار عکسای جدید ویانا رو زودتر بزار ببینیم خوشگلمونو .. ویانای نازمونو از طرف منو ادرینا ببوس ...
سارا (مامان درسا)
9 اردیبهشت 91 23:23
سلام سهیلا جونم خوبی
مرسی که به ویلاگ درسا سر زدی خیلی خوشحال شدم که وبلاگ واسه دخملی درست کردی اینجوری میتونم ببینم بزرگ شدن گل دخترت رو
شرمنده نمیرسم بیام کلوپ آخه دارم وسایلمو جمع میکنم با وجود درسا 2 ماه هم واسم کم هست
از طرف من آدرینا جون رو ببوس

قربونت عزیزم سارا جون ایشالله که به سلامتی زودتر جا به جا بشی و زودتر تو کلوپ ببینیمت عزیزم .. درسا جیگرمونو ببوس خیلی ماه شده ولی باز خوبه وقت میکنی وبشو به روز کنی بوس بوس
مامان نادیا و نلیا
16 اردیبهشت 91 16:51
2ماهگیت مبارک باشه عزیزم......با ما هم دوست میشی؟پیشمون بیا منتظریم.....


مرسی دوستای گلم که اومدین عزیزم دخترای ملوسی داری بوسسسسسسس*