آدرینا جونآدرینا جون، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

خاطرات قشنگ دختر خوشگلمون

اولین محرم دخملی من

1391/9/12 12:51
نویسنده : سهیلا
2,122 بازدید
اشتراک گذاری

گل مامانی سلام

امسال اولین سالی بود که آدرینای گلم تو محرم و عزاداری امام حسین حضور داشتی

دایی علی مامانی هم اومده بود نذری داشت و همه جمع بودن تعطیلات خوبی بود و شما هم به سلامتی سینه زدن رو یاد گرفتی اخخخخخخ  که فدای اون دستای کوشولوت بشم ..

نازگل خانم روز جمعه همونطور که قول دادم رفتیم صبح جمعه شیرخوارگاه حسینی- روز خاصی بود و شما هم متعجب بودی اون روز از صدای بلندگوها گریه بچه ها  خالجونای مامانی همه به خاطر شما اومدن- شب رو خونه مامان بزرگ من خوابیدیم که همه صبح با هم بریم .. روز به یاد موندنی بود عزیزم و فیلم زیاد ازت گرفتم

..خدا قبول کنه ..

خوب طلا خانم بریم سراغ عکسای محرمی دخملی ..عاشقتم ..

همه جا متعجب بودی عزیزم .. الهی دورت بگردم

 سانیا جون دختر خاله مامانی

 

اینم از خواب بیدار شده بودی تو حیاط موقع رفتن ..

با تعجب بچه ها رو نگاه میکردی ..

اینم خونه بابا جونی بودیم خاله قزی شدی باز

عاشقتم دنیای مامی ..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

بهار
8 آذر 91 12:57
امام حسین پشت و پناهت باشه چقد ناز شدی مثل موش نگاه میکنه عسلی چلوندنت واجبه موش موشک خوگشل


خجالتمون نده دیگه خالجون .. مرسی عزیزم
سیا کیا
8 آذر 91 13:41
ای جونمممممممممم عزیزممممممممممممممممممم چه بهشم میاد وروجککککککککککککککک بخورمت خودم تنهایییییییییییییی همیشه تو هر لباسی عسلییییییییییییییییی خوشگلییییییییییییییییییییی هزار تا بوسسسسسسسسسسس واس ادری سبز پوشممممممممممم
مینا مامی پویان
9 آذر 91 1:17
ای جونممممممم منم عاشقتم عروسکککک ایشالله همیشه امام حسین نگه دارت باشه عزیزممممممم سهیلا اسپند برا عوسم یادت نره راستی ادرس وب اون خانمه رو برات گذاشتم
مامان روژینا
10 آذر 91 0:42
قربونت برررررررررررررررررررررم من سقای امام حسین آفرین که سینه زدنم یاد گرفتی بخاطر همین شیرین بودنته که می خوام بخولمت خالههههههههههههه


مرسی خاله جون مهربون ..
مامان سامیار
11 آذر 91 23:21
عروسک من چه ماه شدی ماشالا عزاداریت قبول خاله جون هزارتابوس برای گل قشنگ
سارینا مامان آرمان
12 آذر 91 0:39
الهی من دورت بگردم چه لباسای محرم به تنت قشنگن خاله جون
امام حسین نگهدارت باشه عزیزم


مرسی احلام جونم دلمون برات تنگ شده
غزال مامان آرتین
12 آذر 91 21:16
ای جووووووووووووووونم این خاونم گل خاله قزی و ببین! الهی فدات بشم من! چقدر تو معصومی به خدا! دلم برای خودتو مامانت یک ذره شده! جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ بوووووووووووووووووووووووووووس
سمان مامان آرشیدا
13 آذر 91 17:23
ای جونم. عزاداریت قبول خوشمل خاله. فدای اون لبا و لپات بشم من. خوردنی خیلی بهت میاد چون خودت نازی هر چی بپوشی نازتر میشی.
ninipics
24 آذر 91 21:31
با سلام و عرض ادب اگه مایلین از نوزاد در خواب شیرین شما یا بستگان شما عکس های خلاقانه و حرفه ای در محیط ارام منزل شما یا آتلیه عکاسی ما برای همیشه به یادگار باقی بماند، مقدمتان را برای بازدید از وب سایت خود به دیده می نهیم... ادرینا جونه ناز و دوست داشتنی منتظرتیم www.ninipics.blogfa.com