آدرینا جونآدرینا جون، تا این لحظه: 12 سال و 25 روز سن داره

خاطرات قشنگ دختر خوشگلمون

9ماهگی پرررررررررر ..

1391/9/15 14:20
نویسنده : سهیلا
1,138 بازدید
اشتراک گذاری

نازگل خانم سلام .. 9ماهگیت مبارک عزیزم ..  وارد ماه 10 شدی عزیزم نفهمیدم این روزا چه جوری گذشت ..

عاشقتم یکی یکدونه مامی ..

این روزا مشغول تدارکات کارهای تولدت هستم گلم بهترین ها رو برات میخوام ..

اومدم بهت تبریک بگمو بعدا میام با عکسای بیشتر کلی حرف از دخملی که بلا شده نگووو 

 

 

اینم عکسای دخملی من تو یه جمعه با هوای عالی رفتیم تفریح ...

قلبون اون دندونای خوردنیت بشم که خنده هات تو دلبرو تر میشه ...

اینم دخملی لوس من وقتی میبینی همه بهت توجه دارن میکنن لباتو اینجولی میکنی لوس تر بشی من بیام بخورمتتتتتتتتتتتتتت..

فدای اون لبای کوشولوت .. فندق برشته مامی ...

نازگل خانم فردا میبرمت چکاپ ایشالله که کمبود وزنتو جبران کردی باشی ..بوس واسه خوشگل خانم خودمممممممم ...

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

سیا کیا
15 آذر 91 20:35
ای جاننننننننن دل خاله حال اومد تورو دید ملوسککککککککککککککککککککک ماشالااااا هزار ماشالاااااااااا داری مه تر و ماه تر میشیییییییییییییییییی هزارررررررررررررررررررر تاااااااااااااااا بوسسسسسسسسسسسس واس اون لپای قند عسلتتتتتتتتتتتتتتت
سمیرا
15 آذر 91 22:13
آخخخخخخخخخخخخخخخخخخه جونمی تو عشق خاله دلم برات تنگ شد عزیزم


بوسسسسسسس واسه دوست جون خودم
بهار
16 آذر 91 11:23
چقد مرواریدای دخملمون نازن هزار ماشالله روز به روز خوشگلتر میشه 9ماهگیت مبارکت باشه عسل خاله خیلی ناز لوس میکنی خودتو بلا خانوم


مرسی خالجون مهربونم .
سارا (مامان درسا)
18 آذر 91 13:50
عاشقتم خاله جونی
ماشالا بهت
مامانی خسته نباشی تو که هنوز کلی وقت داری عزیزمممممممممم واسه تولدش


مرسی سارا جونم .. اخر تمو لووو ندادی .. ببوس درسای نازمو
الهام مامان آوینا
19 آذر 91 15:40
9 ماهگیت مبارک ادرینا کوچولوی ناااااااااااااااااز


مرسی دوست جونم
مينا
19 آذر 91 15:49
سلام ماشاالله به گل دختر يه سوال دارم ميشه بگين تم دندوني آدرينا رو از كجاي گرگان گرفتين؟ منم گرگانيم بي زحمت اينجا جواب بدين جون وب ندارم تم تولد هم داره فيمتاش در جه حده ؟ تو كلوب پيداتون كردم ممنون


عزیزم من با کمک یکی از دوستای نی نی سایتیم طراحی کردم .. واست ادرس کلوپش هم میزارم بهش سر بزن بگو که من معرفیت کردم اره تم تولد هم داره فقط طراحی میکنه و خودت چاپ میکنی ..
از موسسه رنگدونه هم یه سری دیگه از ریسه هاشو اماده به چاپ گرفتم و گیفت و تلشو ..

این تاپیک شادی دوستمه
http://www.ninisite.com/clubs/detail.asp?clubID=16479

اینم رنگدونه هدی جون
http://www.rangdoone.com/rangdoone/product/%D8%AC%D8%B4%D9%86-%D8%AF%D9%86%D8%AF%D9%88%D9%86%DB%8C/

اگه کمکی خواستی بگو بهم ..
منا(مامان سودا)
21 آذر 91 0:31
مباركش باشه .چقدرم بزرگ شده دخترمون براش اسپند دود كن
مامان روژینا
24 آذر 91 16:07
خوشگل خاله نه ماهگیت مبارک وای وای اون دندوناش و ببین بخولمت من عزیزززززززززززززززم واااااااای لباااااااااااااشو من که ضعف کردم برات اگر اینجا بودی میچلوندمت حسابی خوشگلم
مامانی از الان داری کارای تولد و می کنی وای من حسودیم شد رفتم تو کار تولد از کجا شروع کنم


مرسی خالجونم .. فدای دخملیت ..

اول تمشو انتخاب کن چه تمی میخوای بگیری براش ؟من یه سری فایل دارم بگو چه تمی میخوای شایدی داشته باشم برات دوست جونم