آدرینا جونآدرینا جون، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره

خاطرات قشنگ دختر خوشگلمون

10 روز دیگههههههههههههه

1391/6/5 19:44
نویسنده : سهیلا
809 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آدرینای قشنگم ...شکلکهای جالب  و متنوع آروین

گل مامی من 10 روز دیگه 6 ماهه میشییییییییشکلکهای جالب  و متنوع آروین

وایییی 10 روز دیگه واکسنننننن  یه کابوس دوباره شکلکهای جالب  و متنوع آروین

10 روز دیگه این مامی باید بره سر کاررررررر  شبو روز دارم میفکرم به دخترم شکلکهای جالب  و متنوع آروین

10 روز دیگه بابایی داره بدون ما میری مسافرتتتت  بیا باهاش قهل کنیمممم  شکلکهای جالب  و متنوع آروین

تا 10 روز دیگه میام دوباره وبتو اپ میکنم طلا خانممممممم   اخه تفلد 6 ماهگیته عدیدمممممم                         شکلکهای جالب  و متنوع آروین

حالا آدرینا جونم 10 روز دیگه چیکار کنم بابایی که نیست منم تنهام خدا کنه بتونه مامانی تا مهرو مرخصی بگیره  تا بابایی   هم از مسافرت بیادددددد شکلکهای جالب  و متنوع آروین

خوب آدرینا جونم تنها جایی که میام باهات میحرفم اینجاست گلممم  ..  العا هم تو بغل مامی نشستی داری وبتووو  نگاه میکنی قربون چشمای نازت بشمممممم 

کلی طلا خانم خودم پیشرفت کرده سینه خیز میری ولی عقبییییییی  جونمی کوچولوی خودمممم

راستی بالاخره تونستی شصت پاتو ببری تو دهنتتتتتتتت   بعد از این همه تلاش تونستیییی  مامی قربونت برهههه

گل مامان اگه برم سرکار قراره بری پیش مامان بزرگ و عمه جونات قول بده دخمل خوبی باشی مامی هم میاد بهت تند تند سر میزنه اخه نزدیک خودمی غنچه مامانی ...

یه قول دیگه هم به مامانی بده که واکسنتو زدم قطره استامینفنتو بخوریییییی  هاااا مثل واکسن قبلیت اذیتم نکنی که باهات قهل میکنممممممم  باشه دخملی خودمممم  ؟؟ وگرنه خدایی نکرده این شکلی میشی هااا شکلکهای 
جالب آروین   من میخوام دخملی من سرحال و خنده رو باشه ..

حالا واسه نازگلم عکسای خوشگلتوو بزارم ...شکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروین

ماشالله به دخملمممممممم

مامانییی  خوش تیپ شدممممممممم  شکلکهای جالب و متنوع آروین

 

باز باید اینجا بخورمتاااااااا  دخملی ناز خودم از حموم اومده و بودی لالا داشتیییی 

 

شکلکهای جالب  و متنوع آروینشکلکهای جالب  و متنوع آروینشکلکهای جالب  و متنوع آروین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

سارا (مامان درسا)
5 شهریور 91 18:33
ای قربون اون چشمات خاله ماشالا مامانی خیلی سخته الهی بگردم از نی نی هامون دوری اونم 1 ساعت سخته چه برسه چند ساعت تو روز ایشالا دزست میشه مامانی
مینا مامی پویان
6 شهریور 91 2:00
وایییییییییی سهیلا اگر میشه نروووووووووووو خیلی بده بچه تنها بدون مامان بمونه کاش میشد نرییییییییییییی ولی ایشالله اگر رفتی هم موفق باشی و زود به زود به عروسم سر بزن. بگم خدا چی کارت کنه سهیلا این عکس اخری رو دیدم انقدر خندیدم که نگو شکل خانم قزی شده ادرینا قربونش برم من
مینا مامی پویان
6 شهریور 91 2:01
راستی چقدر تا 10 روز دیگه قراره اتفاق بیفته ایشالله همش خیر باشه براتون
مطهره جون
6 شهریور 91 2:21
وایییییییی مبارک باشه 6 ماهگیت پیشاپیش عزیزم 6 ماهکی زیاد درد و تب نداره نگران نباش بعدشم دیگه تا 1 سالگی راحت میشی ؟؟از واکسن راستی کجا میری سر کار ؟ منم از مهر میرم دانشگاه میزارمش پیش مادرشوهرم
بهار
6 شهریور 91 21:04
هزار ماشالله به آدرینای نازمون ایشالله اذیت نشه از واکسن پیشاپیش مبارک شیش ماهگیت عسلی به سلامتی سرکار برین سهیلا جون. سخته ولی خوبه راهتون نزدیکه و جایی که خیالتون جمعه هست. منم دخترخالم دوقلو داشت تا دو سالگی پیش مامان بزرگها بود الان تازه یک هفته ست مهد میرن. اولش سخته ولی بجاش ظهر که بیاین کلی ذوق میکنه براتون
سیا کیا
7 شهریور 91 2:15
مموشششششششششششش النگوشوووووووووووو پا خوردنشوووووووو بخورمتتتتتتتت بزار بیای ابادان خودم میچلونمت این مامیت که نمیچلوندت فداتتتتتتت خوردنییییییی ایشالا واکسن اذیتت نمیکنه بوسسسسسسسسسسسسسس
غزال
7 شهریور 91 15:29
لهی من دورت بگردم خاله! چقدر خوردنی شدی خصوصا اونی که روسری سرت کردی! آدم دلش میخواد کلی بوست کنه. سهیلااااااااااا! جیغغغغغغغغغغغغغغ! یعنی چی تنها شوشو و میفرستی سفر! نکن اینکارو دختر!!!!!! از واکسن هم نگو که تنم میلرزه به 15 شهریور فکر میکنم!!!!!1 بوس واسه جیگر طلا
سمانه مامان آرشیدا
7 شهریور 91 16:35
ای جونم. عزیزممممممممممم خوشگل خانم چه ناز شدی. پاهاتو بده منم بخورم تمومش نکنیا!!!! بوسسسسسسسسسس ایشاللا میری سرکار دختر خوبی باشه و اذیت نکنه.
مطهره جون
7 شهریور 91 17:51
سهیلا دخملی در چه حاله ما آپیدیم بیاین ؟؟
مامان سامیار
8 شهریور 91 14:39
پیشاپیش 6 ماهگیت مبارک خوشگلم ایشالا به سلامتی واکسن میزنی جوجو هزارماشالا خیلی نانازی خاله من عاشق روسری سرکردنت شدم
سمیرا
12 شهریور 91 2:56
عزیزههههههههههههههههه دلم آدرینا چه ملوس شدیییییییییییییی سهیلا جونم حق داری خیلی سخته نی نی رو بزاری بری سر کار من که کلا قید کار و زدم
مامان ساینا
15 شهریور 91 22:26
6 ماهگیت مبارک فرشته کوچولو. نبینم مریض بشی عزیزدلم. اسفند یادتون نره براش مامانی. قربونت بره خاله
سارینا مامان آرمان
21 شهریور 91 2:39
مبارک باشخ شش ماهگیت گلمممممممممم سینه خیز هم که میری خراب کن بشکون اذیت کن مثل آرمان