آدرینا جونآدرینا جون، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره

خاطرات قشنگ دختر خوشگلمون

شیرین عسل خودم

1391/6/2 2:27
نویسنده : سهیلا
787 بازدید
اشتراک گذاری

              

زندگی خودم آدرینا جونم خیلی خوردنی شدی خوشمزه مامی

عسلکم دیگه دارم بهت فرنی حریره بادوم میدم نمیدو نی چه ذوقی میکنی موقع خوردن نازگل خانم

این روزا لثه های دخملی من حسابی اذیت میکنه و بیتاپی ولی بازم تو اوج بیتابی اون خنده های نازت رو لباته بلا خانم ..

طلا خانم تو خونه در حال جیغ زدنی انگاری خوشت میاد از جیغ زدن وقتی هم کوچولو میگم یواش بدتر جیغ میزنی چند روز پیش خواب بودی تو خواب یهووو جیغ زدی قلب مامی نمیدونی کجا رفت بعدش کلی با بابایی خندیدیم از دست جیگر طلا ..

این روزا همش فکرت هستم که برم سر کار ایا یا نه دلم نمیزاره برم بابایی هم میگه نرووو  نمیتونم دخملیمو تنها بزارم سخته گلم تا 2 هفته دیگه باید تصمیم بگیرم عزیزم ... اخه نازگلم وابستگیت زیاد شده منم همینطور عزیز دلم

دیگه بریم سراغ عکس خوشگلای دخملی نازم


دیوونه این عکستممم  نازگل مامی با خنده های خواستنیت www.smilehaa.org

 

 

الهی من فدات شم به خاطر لثه هات هر چی میبینی میخوای سریع بخوری

بلا خانم اینجا هم مشغول بازی بودی ذوق کردن ای جون دلم

اینم نازگل خانم در حال خوردن فرنی با شکلکای مختلف  نکنننن اینجوری گلم

آدرینا جونم جدی میشودددددددد

 

دخملی خوش تیپ خودم فدای نگاهتتتتتت  بشممممم

همیشه واسم همینطوری  بخند فرشته کوچولو    

                                          

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

بهار
2 شهریور 91 12:04
وای وای بخورمش موش موشک نازو با تل خوشگلش مامانی اسپند دود کنین واسه دخملمون الهی لثه هاش میخارن عکسی که دستش تو دهنشه متفکرانه شده عسلی نوش جونت فرنی کاش نرین سرکار سهیلا جون


مرسی بهار جونم لطف داری منم دلم میخواد نرم فقط خدا کنه موافقت کنن .. سخته با این ادرینا برم سرکار مریض میشم نبینمش .. تا ببینیم خدا چی میخواد ..
مامان ساینا
2 شهریور 91 13:51
خاله به قربون دختر خوشگل و خوش خنده بره. وای جیگر خنده هات. ضعف کردم من. چقده تونازی. ماهی ماشاله هزار ماشاله
مطهره جون
2 شهریور 91 16:41
توفولیه ناز مث پسر من همه این دنده و فرمان و اینارو میخوری که البته پسر من کلیدشو کنده چه ناز غذا میخوره خوشمل خاللللللله بوسسسسسسسسسسس
مینا مامی پویان
2 شهریور 91 17:08
وای ماشاللهههههههههههه به این عروس خوشگلمممممممم وای چه تیپی زده دلم رو بردهههه البته پویان هم الان خوابیده روی زمین و داره به عکسای نامزدش نگاه میکنه احتمالا پویان هم داره کیف میکنه از دیدن نامزد خوشگلششششششش براش حتما اسپند دود کن خیلی خوردنی شده
سیا کیا
7 شهریور 91 2:13
سلام ادری خالهههههههههه ببسخید خاله نیمد سر بزنه وبت جیگرممم این دوستت ویانا خیلی مامی رو درگیر خودش میکنه مامی نمیرسه به نت سر بزنه زیاد جیگرتر شدی بخورمتتت قربون اون نگاه براقتتتتتتتت
مامان سبحان جونی
18 شهریور 91 2:40
ماشالا به این گل دختر تفلی یه سری هم به ما بزنید مممنون


مرسی عزیزم که به دخمل من سر زدین