آدرینا جونآدرینا جون، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

خاطرات قشنگ دختر خوشگلمون

حموم دخملی

1391/2/28 0:33
نویسنده : سهیلا
900 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته کوچولوی من عزیزم یه خبر بالاخره جشنتو دارم واست میگیرم با کلی تاخیر که اونم میدونی به خاطر عمل خالجونی بود و یه سری سهل انگاری های مامانی که عقب افتاد و بالاخره همین جمعه واست دارم جشن میگیرم همه رو دعوت کردیم واییییییی چه خوش بگذره ولی باید قول بدی دختر خوبی باشی و اذیت نکنی و حسابی هم برقصی فدات شم ...

دیشب بردمیت حموم خیلی ملوس شدی  حسابی هم کلی موهات ریخت هییییییییییی  وای منننننننن     عکسای خوشگلتو واست میزارم دلم نیومد نزارم بلا خانم ...

حسابی مشغول کارای جشنتم دوست دارم همه چی عالی باشه قراره اتلیه هم ببرمت خوشگلم قول بدی که بخندی و زیاد بد قلقی نکنی  میدونم دختر خوبی هستی بابایی هم امروز خیلی زحمت کشید کلی کارای جشنتو انجام داد دستش درد نکنه خیلی مامانی استرس داره ملوسم ... خوب گلم پست بعدی با عکسای جشنت میام ..

 

قربونت بشم موهاتتتت کوووووووووووو

 بامزه مامانی روسریتووو  موش بخوره ..

عافیت باشهههههههههههه  جیگر طلا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان سامیار
28 اردیبهشت 91 11:10
ای جونم عزیز خاله چه خوردنی ترشدی باروسری هزارماشالا ایشالا جشنت بهتون خوش بگذره گلم منتظرعکساتیم.


مرسی خاله جونم حتما با عکسای جدید میاداین وروجک
بهار
28 اردیبهشت 91 15:59
گل بودی حموم رفتی گلتر شدی عافیت باشه عزیزم مامانی آدرینا جون گریه نکرد تو حموم؟ فدای روسری سر کردنت که چقد ناز شدی جشن خوش بگذره نازنازی خانوم


مرسی خاله بهار جونم مگه بدون گریه هم میشه عزیزم ولی آدرینا از آب خوشش میاد زیاد بد قلق نیست خدا رو شکر جای شما خالی تو جشن عزیزم بوسسسسسس


سیا کیا
29 اردیبهشت 91 16:34
کوشولوی مموش بخورمت با اون وان حممت و قنداق پیچی که مامی کرده توروووووووووووووووووو
چه نگاهای نانازی داری شیطونککککککک
اگر اونجا بودم گازت میگرفتم وووووووووششششششششششششش
البته دور از چشم مامی سهیلاتتتت ههههه
یه علمه بوسسسسسسسس واسه اون لپات


مرسی عزیزم مریم وای دلت میاد گازش بگیری باورت میشه هنوز بوسش نکردم دلم یه لک زده از بس حساسه و جوش میزنه اون ویانای ملوسمو ببوس ادرینا رو گاز بگیری من اون لپای وروجکتو میخورم به جاش ووویییییییی بوسسسسسسس
mamane Ali
29 اردیبهشت 91 18:10
عزیزم ..چه با نمکه با روسری .. منم مشتاق دیدین عکسای جشنش هستم

مرسی عزیزم فدات شم حتما زودتر میزارم اگه این وروجک بزاره بوسسسسسس*

مامان سامیار
29 اردیبهشت 91 21:26
خاله قربون روسریش خانوم خوشگله هزارماشالا


مرسی خاله جون مهربون بوس واسه پسر گلی نازت ..
سارا (مامان درسا)
30 اردیبهشت 91 14:04
ای جوننننننننننن ببین این دخمل خوشگلمون رو .
عیب نداره موهاش بریزه دوباره زیاد زیاد درمیاد
ااااااااااا درسا هم مولفیکس استفاده میکنه.
بوسسسسسس و موفق باشی واسه جشن عزیزم


سارا جون دختر خوب نیست کچل باشه ولی شده دیگه خدا کنه زودتر در بیاد قربون درسا جون بشم ببوس دختر نازتوو از طرف من
غزال
30 اردیبهشت 91 20:13
سولیییییییییییییییییی الان عکسای آدرینا و به همسری نشون دادم میگه چقدر شبیه آرتینه!!! راست میگه ها. خنده هاش عین آرتینه! تازه مبل هاتونم مثل ماست. کلا چه تفاهمیییییییییییییییییییی
زود بیا از جشنتون عکس بذار. بوس واسه خودت و فرشته نازت


ای جونم غزال راست میگی هااا خنده هاشون شبیه همه قربونش بشم بگردی باز هم تفاهم پیدا میکنی ها ارتین و ادرینا دقیقا همسن همستن هاااااااا تازه همشهریمونه

ببوس گلپسرمونو