آدرینا جونآدرینا جون، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

خاطرات قشنگ دختر خوشگلمون

اولین یلدای نازگلم

1391/10/2 12:25
نویسنده : سهیلا
3,446 بازدید
اشتراک گذاری

                       

آدرینای گلم اولین یلدای زندگیت مبارک 

روی گلت به سرخی انار شبت  به شیرینی هندوانه و عمرت به بلندی یلدا عزیزم

 امسال قشنگترین شب یلدای زندگیمون با شما جشن گرفتیم

امسال زمستون یه حس دیگه ای دارم احساس میکنم خونمون گرمتره احساس میکنم با بودن تو دیگه واقعا خونواده شدیم

 

آدرینای گلم پارسال تو این شبا و روزا با تکونای قشنگت تو شکم مامانی بودی وای که چه قدر دلم تنگ شده واسه اون روزا یادش بخیررررررر 

عسل خانمم خیلی دوست دارم..

اینم عکسای اولین شب یلدای انار کوچولوی ما ..

اینم عکسای ویژه که بابا بزرگا رو غافلگیر کردیم و چاپ کردیمو زدیم رو شاسی بهشون دادیم  کلی خوشحال شدن ... 

آدرینای من با حافظ ولی لوس شدی نزاشتی عکس بندازیم

اینجا هم از هندونه میترسیدی ولی داشتی یه تست میکردی ولی با ترس

آدرینا فراررررررررررررررر

آدرینای لوس با ادا در اوردنششششش

آدرینا نانای میکنه

آدرینا با خودش با بازی میکنه

اینم از بهترین شب یلدای زندگیم ...

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

بهار
2 دی 91 14:26
این فرشته رو باید درسته قورت داد از بس خوشگلو شیرینه فدای شما که نانای میکنی لباسش خیلی بهش میاد دست مامان جون خوش سلیقه درد نکنه

:

مامان ساینا
2 دی 91 14:41
چه کردی سهیلا جون. چه لباس خوشگی. چه عکسای نازی. به به چه هندونه خوشمزه ای.
مامان روژینا
2 دی 91 16:52
قربونت بشم من هندوونه خالههههههههههههههههههههههههه اگه اونجا بودم که خودم می خوردمت عسلم چه عکسای قشنگی یلدات مبارک
سیا کیا
2 دی 91 17:41
همین الان از اون هندونه خوشگله میخواممممممممممم میبینم که ادری هندونه به شرط چاقو هم هست بخورمتتتتتت خئوشمزههههههههههه چه عکسای خوشگلییییییی چه دخمل طلایی هوار تا بوس واس اون چشمای شیطونتتتتتتتتتتتتتتتتت
مامان یلدا و سروش
3 دی 91 18:35
یلدات مبارک عزیزم..چه لباسای خوشمزه ای هم داره این عسلک خانوم


مرسی عزیزممممم . لطف داری خانمی
پگاه مامان آرتین
3 دی 91 20:08
سلام به مامان ودختر گلش .یلداتون مبارک.عروسک چه عکسای نازی.
عزیزم آدرس سایت قاب عکسارو تووب آرتین بهم می دی.فدای تو


مرسیییییی عزیزم .عزیزم جواب دادم
مامان سامیار
3 دی 91 23:01
یلداتون مبارک خوش بحالتون که همچین هندوانه خوشمزه ایی داشین مامان سهیلا

دخملمون هزارماشالا خیلی نانازشده خوردنی شده بوس بوس


مرسی رابعه جونم .. عزیزم چرا تو وبلاگ پسری نمیتونینم نظر بزاریم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ببوس سامیار جیگمل خودمو
سمانه مامان آرشیدا
4 دی 91 1:41
چه لباس هندونه نازی داره آدرینا جیگول.
فداش بشم ناز و اداشو قربون.
بوسسسسسسس هزار تا


قابل نداره عزیزم .. بوسس واسه دوست جون دخملی خودم
مهلا
4 دی 91 19:44
سلام سهیلا جون واااااااااااااااای چقدر لباسه هندونه ای ادری نازهازطرف من ببوسش


سلام عزیزم .. مرسیییییی بوسسسسسس
مامان سامیار
4 دی 91 23:05
سلام نمیدونم چراسهیلا جون ولی ممنون سرمیزنین بوس برای آدری جونی ومامانش


فدای تو عزیزممممممممممم
مامان آوينا
5 دی 91 15:40
چه عكساي نازي


مرسی عزیزم ممنون که سر زدین
درنا(مامان محمدرهام)
5 دی 91 18:33
واااااااای خدا چه لباس بامزه ای

چه کاره خوبی کردی واسه سوورپرایز کردن بابابزرگا


مرسی خالجون ممنون از لطفت عزیزم
غزال مامان آرتین
5 دی 91 21:27
جیغ
جیغ
جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ
دلم برات یک ذره شدهههههههههه
سهیلا خوبی؟ الهی قربون چونه قشنگم بشم من! چقده ناناز شدههههههههه! ای مامان هنرمندددددددددددددد. وای کلی حرف دارم ولی مگه فسقلی میذاره! ببوس این هندونه خوشمزه رو


فداتتتتتتتتتتتتتت غزال جیغ جیغووی خودمون .. پسمل طلا رو ببوس
مرسی عزیزم
سارینا مامان آرمان
5 دی 91 23:17
چه دخمل نازی خانمی شدی برا خودت جیگر طلا
هر وقت مام وبلاگت عکسای جدیت ررو میبینم کلی ذوق میکنم گلمممممم


مرسی احلام جون لطف داری به دخملم
سارا (مامان درسا)
6 دی 91 11:45
ای جونم یلدات مبارک هندوانه خوشگل خاله
میبینم که با ویانا لباس یکی میپوشینو ووووووووووووووو
مبارک جفتتون باشه با این خوش سلیقگی ماماناتون
مامانی ببوسش این عشق خاله رو


مرسی خالجونم بوسسسس
ستایش مهربون ستایش خوش زبون
12 دی 91 10:46
سلام مامان آدرینا کمپله
وااااااااااای چه عکساهای قشنگی چه لباس شادی خییییییلی وب با حالی داری شب یلداتونم با کمی تاخیر مبارک چون من تازه با وب شماآشنا شدم و می خوام شما رو لینک کنم به ما هم سر بزنید بااسم ستایش مهربون ستایش خوش زبون یادتون نرههههههها منتظرتونم نظر یادتون نره


مرسی عزیزممممممممممممم
منم لینکت کردم
مامان فتانه
16 دی 91 11:02
سلام چه دخمل خشکلی یلداتون با تاخیرمبارک اگه دوست داشتین به وبلاگ ایلین جون ماهم سربزنید


مرسی عزیزم ممنون از اینکه به ما سرزدین
سپیده از وبلاگ "کودک من"
18 دی 91 18:13
سلام. امیدوارم که کیفیتش خوب باشه. دختر گلتون رو تو مسابقه ش 6 شرکت بدید .
مامان روژینا
19 دی 91 22:42
ای مامان تنبل پس کی میای اپ کنی دلمون تنگید
مامان ایلیا
25 دی 91 0:31
چه عکسای نازی بود
ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون
2 بهمن 91 10:16
سلام کجایی مامان سهیلا زود بیا دیگه چرا آپ نمیکنی
بهار
3 بهمن 91 11:54
مامان جون وب دخمل نازمونو آپ کنین
ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون
8 بهمن 91 8:41
کجایی نیستید
سارینا مامان آرمان
18 بهمن 91 8:17
ای شیطون خانم چه طرز خوردن نونه؟؟؟؟؟ حسابی شیطونی کن نزار مامانی به کاراش برسه
شقایق مامان آرشا
7 اسفند 91 22:25
سلام قشنگم .خوشحال میشم تبادل لینک کنیم.موافقتتون را برام نظر بذارید


حتما خانمي
ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون
19 اسفند 91 13:58
سلام خوبی دوست عزیز آدرس وبمون از لوکس بلاگ به نی نی وبلاگ تغییر پیدا کرد و اون وبلاگمون حذف شد با این آدرس جدید لینکمون کنین
madarkhanomi
9 تیر 92 13:24
جقدر ماهه دخملکت ایشاله زنده باشه امیدوارم منم زودتر دخملکم به دنیا بیاد و این لحظات قشنگ رو تجربه کنم خوشحال میشم بهم سر بزنی