آدرینا جونآدرینا جون، تا این لحظه: 12 سال و 25 روز سن داره

خاطرات قشنگ دختر خوشگلمون

خوشگل خانم خودم

1391/8/2 9:57
نویسنده : سهیلا
3,056 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخمل خوشگله خودم ..

عزیزم یه تاخیر داشتم اونم به خاطر اینه که دارم کارای جشن دندونی شما رو ردیف میکنم سرم شلوغه و شما هم شیطون بلااااااا  نمیزاری به هیچ کاری برسم ..

چند روزی هم سرما داشتی  دیگه مامانی مرخصی گرفته بود تا با دخملیش باشه خدا رو شکر خوب شدی

خاله جونای مهربونت دلشون برات تنگ شده گفتم بیام چند تا عکس خوشگل بزارم ازت ..

بعدا میام از کارای جدیدت برات میتعریفممم  عزیز دلم  کلی حرف دارم باهات خوشگل خانم ..

 

سلام خاله جونای مهربونممم  مرسی از همه نظرات قشنگتون.. 

خوشگلم این عکس های مخصوصی که واسه روی کارتت گرفتم ..  قلبون نگاهت

اینجا هم که نازگلم جلوش حصار کشی شده شیطون خانم ...

شیطون خانم اینجا هم تا چشم منو دور دیدی رفتی خودت روی مبل و کلی ذوق کردی ای بلاا...

اینم یه عکس ناز که من عاشق فیگورتمممم  عزیز دلم با نوید جون گرفتی ..  قربون خنده نازت بشم

ای شیطون خانم باز از اون خنده ها کردی که منو بابایی کلی کیف میکنیم دخملمون خوش خنده و شیرینه .. 

جونم یه عزیز دلم اینجا هم داری پروانه میکنی دستاتو عادت داری همه عاشق این حرکتتن ..

نازگلم خیلی دوست دارم عزیزم  پست بعدی با عکس جشن دندونی دخملیم میام کلی سوپرایز ...

 

بوسس واسه فرشته خودم ..شکلکهای جالب  و متنوع آروین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

بهار
2 آبان 91 12:07
سهیلا جون دلمون تنگ شده بود حسابی واسه دخملی وای خدا نکنه سرما بخوری دیگه همیشه شاد م سلامت باشی موش موشکم آخ جون هورررااا جشن دندونی آدری جونی دستاتو خیلی ناز پروانه میکنی. بیام این پروانه ی خوگشل و ناز بچلونمش چه فیگورای حرفه ای میگیره عسلی


مرسی خاله مهربون که همیشه به یاد این دخملی منی نمیدونی چه اتیشی شده بلاااااااا نگوو اگه اینجا بودین خیلی دوست داشتم تو جشن دندونی ادری میومدین خیلی خوش میگذشت ... مرسی از این همه لطفت خانم طلا *:..
بهار
2 آبان 91 12:15
یادم رفت بگم خسته نباشی درگیر کارای جشن خانوم خوشگلین


مرسی عزیزم
مامان ساینا
2 آبان 91 16:09
وای عزیزم. با مبلها ست شدی ها. خوشگل خاله. قربونت برم. انشاله جشن دندونی هم به خوبی برگزار بشه. دختری ما که گذاشته با جشن تولدش یکی بشه جشن دندونیش. گفته خرج زیاده مامانم زیاد تو زحمت نیفته می بوسمتون یه عالمه
سیا کیا
2 آبان 91 19:02
ووووووووووووششششششششششششششش دلم حاللللللللللللللللللل اومددددددددددددد ای جونم خاله فداتتتتت با اون خنده های دلبریتتتتتتتتتتتتتتت قربونتتتتتتتتتتتت بخورمت خوشگلهههههههههههههه پسرکشششششششششششششش بخورمتتتتتتتتتتتتتتتتت سهیلا بچلونشششششششششششششش اساسیییییییییییی جیغش درادااااااااااااا
سارا (مامان درسا)
3 آبان 91 7:30
ای جان ماشالا هزار ماشالا خاله واسه خودت خانمی شدی عزیز دلم مامانی زود عکس بذار از جشن دندونیییییییییییییی
مینا مامی پویان
3 آبان 91 23:29
جونممممممم ملوسک خودممممم
وای سهیلا از طرف من ماچ بارونش کننننن

خیلی ماه شده مخصوصا ادری پروانه اییییی

پویان بچم دلش غش رفتتتتتت میگه ببوسش


بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان روژینا
4 آبان 91 14:29
وای که من قربون این دخمل خوشگله بشم با اون خنده های قشنگش معلومه که مامانی و بابایی باید از داشتن چنین فرشته ای کلی کیف کنن هزار تا بوووووووووووووووس عزیزم در ضمن مامانی به شما هم خسته نباشید می گم و پیشا پیش جشن دندونی این جیگر طلا رو تبرک می گم
مامان سامیار
5 آبان 91 22:30
وای وای وای هزارماشالابه این خوشگل خانوم خوش رو خیلی نانازی گلم ایشالا جشن بهتون خوش بگذره


مرسی رابعه جون لطف داری ..
سمان مامان آرشیدا
6 آبان 91 0:52
وای خدا چه خوردنیه این دخمل بلا.
من غش میکنم واسه خنده هاش.
خیلی نمکه


مرسی گلم دختر نازتو واسم ببوس
سمیرا
6 آبان 91 15:07
ای جون ای جون دخملللللل گلم چه خانومی شده فداش شمممممممم بووووووووووووووس خاله کلی دلم برات تنگولیده بود سولی جونم این چه حرفیه کاری نکردمممممممم عزیزمممممممم بابا زودتر این جشن دندونی رو بگیر یه ماه دندون نی نی مون در اومده هاااااااااااا عکساشو بزار کیف کنیممممممممممم بوووووووووووووووووس
مامان روژینا
7 آبان 91 0:28
مامانی زودتر عکسای جدید بزار پس کجایی؟؟؟؟
پگاه مامان آرتین
10 آبان 91 12:55
سلام دخترگل ونانازبااون لباسای خوشگلش.مامانش دخترنازت تقریبا همسن پسرمنه.من لینکتون کردم.بوسسسسس http://artinjan90.niniweblog.com
غزال مامان آرتین
13 آبان 91 23:09
سهیلاااااااااااااااااااااااا.......... دلم برات تنگ شده. بوس الهی قربون این عروسک بشم با اون لباساش! یعنی هر وقت میام اینجا و عکسای این فینگیلی نازو میبینم دلم دخمل میخواد! اگه آخر کار ندادی دستممممممممممم ببوس فرشته نازتو
منا (مامان سودا )
14 آبان 91 23:46
ای جانم دلم تنگ شده بود واسه دخملمون چقدر بزرگ شدی
پگاه مامان آرتین
16 آبان 91 10:14
ای جان فیگورات منو کشته عسل بانو http://artinjan90.niniweblog.com
سیا کیا
17 آبان 91 18:59
تنبل تو هم که اپ نکردییییییییییییییییییییییی