آدرینا جونآدرینا جون، تا این لحظه: 12 سال و 25 روز سن داره

خاطرات قشنگ دختر خوشگلمون

7ماهگیت مبارک گلم با مروارید کوچولو

1391/7/15 13:44
نویسنده : سهیلا
1,742 بازدید
اشتراک گذاری

نازگل مامی سلامممlove heart 15

     

طلا خانم شما العا 7 ماهه شدی و دنیایی از شیطونی که هر چی بگم کم گفتم بلا خانم خیلی دوست دارم

مرواریدت مبارکککککککککککک  ..

هوراااااااااااااا  جیغغغغغغغغغغ  دخملی نازم دیروز رفتیم بیرون مروارید قشنگنتو  اونجا دیدممم کلی ذوق مرگ شدمممممممممم  کلی منو بابایی خوشحالیممم عزیزم دخملمون مروارید قشنگش دراومد عزیزم غافلگیرمون کردی هنوز هیچکارررریی واسه جشن دندونیت انجام ندادم ... 

شیطون خانم دیگه از دستت باید بیشتر وسیله ها رو تو خونه جمع کنم خانم خانما موشک شدی تا چیزی توجه تو جلب میکنه فشنگی گرفتیش ماشالله ماشالله ....

بابایی خیلی ذوق میکنه میبینه داری فضولی میکنه

در ضمن خانم طلا نمیدونم چرا اسباب بازیهاتو محل نمیدی عشق لپ تاپ منی تا میبینی سرشم باید هر جور شده بیای بری روش عاشق موس ،و موبایل که نگووو یه موبایل بدم دستت تا 2 ساعت صدات در نمیاد که گشنمه تشنمه جیش کردم فقط باهاش بازی میکنی نمیدونم چه جذابیتی توش میبینی ،دیگه عاشق شارزر موبایلی دیدم اینقدر علاقه مندی رفتم برات یه کابل برق گرفتم میدم دستت البته از نوع بی خطر شده اسباب بازی جدیدت خوشگل خودم ...

این روزا مامی میره سر و به خاط اینکه طلا خانم من بد خواب نشه شبا میریم خونه مامان بزرگ میخوابیم که صبح برم سرکار و دخملیم بدخواب نشه  خیلی ملوس شدی که نگووو همه عاشقت میشن از بس شیطونی منم که عاشق وروجکای شیطوننننننننننن  که نگوووو  دیوونتمممم ...

خدا رو شکر دخمل خوبی هستی وقتی مامی پیشت نیست، ظهر ها که میام خونه کلی ذوق میکنی اول از همه دوست داری صورت مامی رو بگیری   مامی  قربونت بشم ..    به هر کی میرسی عشق اینو داری که صورتشونو بگیری   فدات شم که پیشرفت کردی ...

دخملی من خیلی خوب غذا میخوره خاله هااااا  خیلی خوبه که اینجوریه 

عسل خانمم اولین کلمه ای گفتی ماما گفتی وقتی گشنته میگی ماما . خوابت میاد ماما میگی  وقتی میگی من میرم چند کیلومتری ذوق مرگو برمیگردم نکن با من اینجوریی فدای لبای خوشگلت

از بس مهربونی دیشب هم به خاطر بابایی وقتی داشتی لالا میکردی بابا گفتی دیگه از ذوق کردن بابایی که نگووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو  ...

چند روز پیش رفتیم عروسی پسر عموی بابایی کلی خوش گذشت بهمون   دخملی من بغل همه رفتی  بعد ذوق میکردی واسشونن  .. عمه جون بابایی که عاشقته کارش شده کادو خریدن واسه دخملی دستش درد نکنه...   مامانی دوست دارم  تازه کلی هم تو عروسی بغل بابایی رقصیدی و مامی هم فیلمبرداری میکرد ازت از ذوق همش جیغ میزدیییی  بلااااااااااا    

واییی که چه قدر باهات حرف داشتممممممممممممممم 0119.gif خیلی دوست دارم بریم سراغ عکسهای خوشگل خوشگلللللل love dog 01   

 

عسلکم اینجا د اری میگی ما ما  فدای اون لبای کوشولت بشممم 

    

 

اینم طلا خانم من تو عروسی بابا خوشتیپپپپپ  ولی از بس ذوق میکنی موقع عکس اروم نمیشینی

 

الهی قربونت بشم اینجا هم حتما به خاطر  دندونت بود این شکلی شدیییی قلبونت برم


باز از اون ذوق های خوشگل کردیییی 

قلبون حرف زدنت برممم  مننن

واه واه این خانم بلونده کیهه  .. قربونت بشم اینجا هم تو جنگل و اینجا مرواریدتو کشفش کردم ...

اینم خوشگل خانم من تو نمایشگاه اقوام بلا خانم کلی دوست واسه خودت پیدا کردی ..

اینم یه دوست عرب که بیشتر از بچه هاشون خوشت اومد هههه العا هم چشمت پیش بچه هاست ناقلا

ملوس منیییییییی

مامانی فدات شه  .. دیگه فعلا برم به کارام برسم که از سر کار اومدنم اپیدم ... بوسسسسسس

             i413141_11.gif (242×58)

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

بهار
15 مهر 91 14:10
سلام سلام مروارید فرشته ی نازمون مبارک خوشگل خانوم مهندس میخواد بشه حتما که وسائل برقی دوس داره فدای ذوق کردنت. ناز هست ذوق میکنه نازتر میشه ماشالله عزیزم که سریع چهار دست و پا میکنی. باید شیش دنگ حواس به شما باشه خانوم طلا دخمل به این نازی خوشرویی خواستنی ای هر کی ببینه کلی طرفدارش میشه. همیشه لبات خندون باشه آدرینای نازم. وای یادم رفت بگم هفت ماهگیت مبارک. حواسم به عکسا و کارای نازت پرت شد


مرسی خاله جون مهربون که همیشه به وبلاگ ادری من سر میزنی .. این دخملی که نگوو احتمالا مهندس میشه دیگه ایشالله ... خاله بهاری زودتر یه نی نی بیار تا با ادرینای من دوست بشن دیگهههه ... بوسسسسس
مامان سامیار
15 مهر 91 17:55
هفت ماهگی ومرواریدخوشگل خانوممون مبارک خاله قربون لبای خندون شما خوش تیپ خانوم ایشالا همیشه شادی وعروسی میبوسمت گل خندون
غزال مامان آرتین
15 مهر 91 18:19
الهی من قربون خودتو و اون دندون کوچولوت بشممم. 7 ماهگیت هم مبارک. دیگه خانوووووم شدی! باید عروس بشی!!!!!!1 چقدر عکسای نازی شده خصوصا عکسای عروسی با اون لباس جیگر! کلی بوس برای تو و مامی جونت
سیا کیا
16 مهر 91 4:44
دندونت مبارکککککککککککک عسل خالههههههه
ووووویییییییی اینقد عکسات خوشگلن نمیدونم از کدوم بگم جیگرممممممممم موبلوندممممممممم شیطونک خوشمزه میخورمتاااااا با اون ذوق کردن قشنکتتتتتتتتت
اوههههههه این عرب رو کجا یافتی سهیلای چش سفیددددد
ای جونم چه زود بزرگ شدناااااااااا انگار دیروز بود اس دادی باید فوری عمل شم یادش بخیرررررررر
ببوسششششششش بعد یه گاز اساسیییییییییییییی واسم بگیر از لپشششششششش

قربونت مریم جونممم اره هاا یادته چه روزایی بود حالا وروجکا بزرگ شدن ... ویانا گلمو ببوسس
مامان ساینا
16 مهر 91 16:58
7 ماهگیت مبارک خانوم خوشگله دندونم مبارررررررررک. کباب خور شدی دیگه. ماشاله به شما که خوب غذا می خوری عزیزم. قربون اون خنده هات بشم من. بوووووووووووووووووووووووووووس یه عالمه
مهسا(مامان هستی)
16 مهر 91 18:36
مبااااااااااااااااااااااااااارکه گل من عزیزم من لینکت کردم تو وبلاگ دخملم بووووووووووس
بهار
17 مهر 91 10:30
ایشالله. باید کم کم برم رو مخ شوهری. خوشگل خاله رو ببوسین سهیلا جون
منا(مامان سودا)
17 مهر 91 11:20
ای جاااااااااااااااانم مبارک دندونت خاله و همچنین 7 ماهگیت مبارک
مطهره جون
18 مهر 91 13:59
7 ماهگيت مبارك باشه آدري جون خاله
مطهره جون
18 مهر 91 13:59
دندونتم مبارك باشه سولي زود آششو بپيززززززززززز
مطهره جون
18 مهر 91 14:00
عجب نمايشگاهي رفتي ها
سارا (مامان درسا)
20 مهر 91 0:40
هفت ماهگیت مبارک خاله جون مامانی ماشالا چه همتی کردی کلی عکس و مطلب دستت درد نکنه آدری جونمون رو ببوس
مامان شری
23 مهر 91 10:18
سلام یادش بخیر آش دندونی پسرم اگه خواستی به مطلبش سر بزنه میتونی کلی ایده بگیری به شرط اینکه به ماهم آش بدی ا !!!!
هستی
23 مهر 91 12:54
سلام. ماشالله هزار ماشالله چه دختر خوش اخلاقی دارین.
من و شوشو عاشقش شدیم.
حتما واسش اسفند دود کن.
الهی همیشه خندون باشی گلم. بوسسسسسسس


مرسی عزیزم لطف داری خانمی گل ...
سمان مامان آرشیدا
25 مهر 91 0:37
وای خانم طلا 7 ماهگی و مروارید قشنگت مبارک باشه. هورااااااااا چه خوش خنده ای تو. بخورمت من عسل شیرین خوردنی.....
مینا مامی پویان
25 مهر 91 14:54
مبارکههههههههههه جیگرممممممم دندونت خوشگلتتتتتتتت
مامانی از مروارید های خوشگل عروسم زودتر عسک بزار بابا
جشن یادت نره ها اش دندونی یادت نره هااااا
وای چقدر سفارش دادم برای عروسم خلاصه بوس بارونش کن

به وب دومادت هم سر بزن عسک گذاشتم برات


قربونت مینا جونم در حال تدارکات جشن هستم خانمی ..
مامان آوا
25 مهر 91 15:04
7ماهگيت مبارك عروسك
كوچولو چقدر شما ناااازي


مرسی عزیزم که بهمون سر زدی .. دختر نازی دارین خدا حفظش کنه .. خیلی خواستنیه این عروسکتون
سیا کیا
30 مهر 91 19:39
تنبللللللللللللللللللل وب دخملی رو اپپپپپپ کن جیغغغغغغغغغغغغغغغغغ به قول زغالللللللللللل
مینا مامی پویان
2 آبان 91 1:55
واییییییییییی اپ کن دلمون تنگ شده برای اون خنده های شیرینشششششش


قربونت گلم گذاشتم یهوو عکسای دندونیشو بزارم ..
سارینا مامان آرمان
13 آبان 91 0:11
مبارکککککک باشه مروارید کوشولوت گلممم کاشالله خانمی شدی گلمممممم
مامان روژینا
17 آبان 91 23:30
واااااااااای مامانی پس کی میای با عکسای جشن دندونی


اومدممممممممممم