آدرینا جونآدرینا جون، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

خاطرات قشنگ دختر خوشگلمون

شیطون خانم

1391/7/7 23:10
نویسنده : سهیلا
1,694 بازدید
اشتراک گذاری

آدرینا خانم من شیطون شدههههههههه  طلا خانم دیگه کامل میشینه کامل هم واسه خودش تو خونه چهاردست و پا میره هورااااااااااااا   دیگه دنبالت باید باشم  بلا خانم ... همه وجودمی دخملی

اومدم چندتا عکس از شیطونیهات بزارم براتتتتتتتت

دنیای منی قشنگمممممقلب

 

              

آخ جون مامانی پشت لپ تاپ نیست پیش به سوی لپ تاپش ..

الهی قربونت برم مامانی اونا گرفتنی نیست تبلیغ نی نی سایته  نمیتونی بگیریش فدات شم

اینجا هم بابایی صدات کرد انگاری بهت برخورد که چرا صدات کرد خانم خانمااااا  خراب نکنی لپ تاپمو

دیگه خطرناک شدی باید بردارمت از رو لپ تاپ دیگه ..  ای شیطون خانم

به چی میخندییییی     دخمل بلاااااااا    قربون اون لپای خوشمزتتتتت  بشمممم

 

آدرینا هویج خور من ..  داری نگاه میکنی چی هست که بهت دادم ...

بخورش مامانی راحت باش نمیگیرم ازت ... 

پ

الهی فدات شممممممممممم

پ

اینم یه آدرینای خسته که کلی خوابش میاد ....

ساعت 4:36 دقیقه عصر قربون چشمای خستت .....

ساعت 4:37 دقیقه عصر دخملی خوابش برد ..

خیلی دوست دارممممممم  قشنگم ....  خدا  همیشه پناهت باشه گل زندگی من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

بابای ملیسا
7 مهر 91 23:23
با سلام . ضمن تبریک ولادت امام رضا (ع) وبلاگ ملیسا خانم با موضوع سالروز قمری عقد مامان و بابا به روز شد . خیلی خوشحال می شیم اگر به خونه مجازی ملیسا سر بزنید و با گذاشتن یک یادگاری ، کلبه مجازی ملیسا رو منور کنید . منتظرتون هستیم .
بهار
8 مهر 91 10:41
چه عکسای قشنگی دوس دارم نی نی چهار دست و پا کنه بغلش کنم دخملمون اهل تکنولوژیه الهی لثه هاش میخاره هویجو بکشه روش خوشش میاد وقتی مشغول کارن انگار نباید حتی صداشون زد فدای لپای نازت


مرسی خالجون مهربون ایشالله خودت یه نی نی ناز بیاری و این روزای قشنگو تجربه کنی ...العا دیگه این فسقلی حرف اول رو تو خونه میزنه ..مرسی گلم از این همه محبتت ..*
مامان سامیار
8 مهر 91 12:50
خاله قربون شما دخمل شیطون بلا بشه میدونی خیلی نانازی شما مامانی دیگه کارش سخت شده باید دنبال شما خوشگل خانوم باشه میبوسمت عروسک
مینا مامی پویان
9 مهر 91 2:13
ای فدات دخمل ناززززززززززز اون عکسای خوابش بی نظیره دقیقا مثله پویانه خیلی دوست دارم عروس نازممممممم ماشاللهههههههههههههههه از طرف من ماچ بارونش کن
سمیرا
10 مهر 91 1:26
عزیزههههههههههههههه دلم بوووووووووووووووووووس خاله اینم یه کارت پستال هدیه به آدرینای گلم دلم برات تنگ شده بود فدات شم
غزال مامان آرتین
10 مهر 91 15:43
جون دلم. عروسکمو ببین چقده خوردنی شده! فوضول خانوم لپ تاپو شکوندی که! اگه بشکنه دیگه مامانت چجوری بیاد برات خرید کنه هااااااااااا! سولی چقدر این بادی صوریته بنفشه نمیدونم دیگه! بهش میاد. قربون اون خوابیدن آرومت بشم. بووووس از طرف پسرم
سیا کیا
11 مهر 91 14:30
ای جونم نشکن اون لپ تابو نکن که وسیله ارتباطی ما و مامی جونته عسیسمممممممممم من عاشقققققققققققق عکس سومی از پایینمممممممممم بخورمتتتتتتت فدات شم خالههههههههههههه واسم بچلونش اساسییییییییییییییییی سهیلاااااا
سمان مامان آرشیدا
14 مهر 91 22:26
وای خدا چه شیطونی شده این دخملی. مامانی حواست باشه بهش. عکساش خیلی نازن. همه جا خوشگله عزیز خاله.
منا(مامان سودا)
15 مهر 91 0:10
ای جانم فداش بشه خاله .کااااااااااااااش سودا هم زودتر چهاردست و پابره:
مطهره جون
15 مهر 91 0:17
دخملي حسابي بزرگ و ناز شده قربونش بره خاله با اون چشاي نازش راستي سهيلا چشمم زدي ديگه نميتونستم آپ كنم ديدي هم سيستمم ويروسي شده بود هم گوشيم شكست سيستمم كه درست شد ولي گوشي نه
مطهره جون
15 مهر 91 0:17
_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤ مهربون همیشگی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____________________¤¤¤¤¤¤ ______________________¤¤¤¤ _______________________¤¤
مامان روژینا
25 مهر 91 14:06
وای که چه دخمل ملوسی دارین من که با دیدن اون ذوق کردناش تو عروسی ضعف کردم دندونشم مبارکککککککککککهههههههههه مامانی از طرف من هزار تا بوسش کن در ضمن من با اجازه لینکتون کردم خوشحال می شم تبادل لینک داشته باشیم


مرسی خانمی که بهمون سر زدی .. مرسی از محبتتون .. ببوسین دختر نازتونو